دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رهبر معظم انقلاب - انتصاب امام جمعه جدید کاشان

حوزه / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی را به امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان منصوب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی را به امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در کاشان منصوب کردند.

بیشتر بخوانید:

«سید سعید حسینی» نماینده ولی فقیه در کاشان می شود

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجةالاسلام آقای سید سعید حسینی دامت‌افاضاته

اکنون که مسئولیت جناب حجةالاسلام آقای سلیمانی در کاشان به پایان رسیده است جنابعالی را که بحمدالله در زمینه‌های علمی و فرهنگی و مراجعات مردمی دارای توفیقاتی میباشید به امامت جمعه آن شهر مُکرَّم و نمایندگی خود در آن منطقه منصوب میکنم.

گذشته‌ی کاشان سرشار از افتخارات علمی و ادبی، و تاریخ معاصر آن مزیّن به مجاهدت انقلابی و بصیرت دینی و سیاسی است، و این همه به برکت ایمان و مسئولیت‌پذیری مردم عزیز آن خِطّه‌ی نخبه‌پرور و با استعداد است.

از شما انتظار دارم با همه توان در خدمت نیازهای معنوی و فکری و اجتماعی آنان بوده و بویژه جوانان عزیز را با زبان و عمل در جهت اعتلای دینی و انقلابی کمک نمائید. تکریم خانواده‌های معزَّز شهیدان و ایثارگران وظیفه‌ی همیشگی همه‌ی ما است و لازم است به آن توجه ویژه نمائید.

محتوای خطبه‌های نماز جمعه و دیگر نشستهای دینی و تبلیغی را به‌گونه‌ی شایسته ارتقاء دهید، و رفتار مردمی را شیوه‌ی همیشگی خود قرار دهید. توفیقات جناب‌عالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۹ فروردین ۱۴۰۱

بیشتر بخوانید:

امام جمعه کاشان خداحافظی می کند | سلیمانی: به دلیل شرایط خاص زندگی از محضرتان مرخص خواهم شد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بخشی از سوابق امام جمعه کاشان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    3 0
    حجت الاسلام سیدسعید حسینی متولد ۱۳۵۰ و اصالتا اهل گلستان است و در سال ۱۳۶۹ به حوزه ورود پیدا کرد در حالی که تحصیلات خود را تا دوران متوسطه در قم گذراند و به پایان رساند و ۲۰ سال سابقه شرکت در درس خارج دارد. ایشان داماد حجت‌الاسلام والمسلمین جاویدی مدیر سابق مدرسه علمیه کرمانیهای قم هستند و مدرک کارشناسی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (س) قم و سطح چهار حوزه را دارند. ایشان از امامان جماعت بسیار موفق شهر قم هستند و سالیان متمادی است که امام جماعت یکی از مساجد زنبیل آباد قم هستند. انتصاب ایشان برای شهر کاشان خبر خوبی است زیرا توانایی سخنوری و خطابه ایشان بسیار عالی است و مسجد محل جماعت ایشان شلوغ و مورد اقبال بسیار خوب مردم منطقه بودند