دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید سعید حسینی

حوزه / نماینده ویژه رئیس مجلس در کاشان و آران و بیدگل و سرپرستان فرمانداری و دانشگاه کاشان، انتصاب امام جمعه جدید کاشان را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پیام های تبریک سرپرستان فرمانداری و دانشگاه کاشان و نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران وبیدگل آمده است:

تبریک سرپرست فرمانداری کاشان و نماینده رئیس مجلس:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجةالاسلام والمسلمین حاج سید سعید حسینی دامت‌افاضات سلام علیکم

احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، به مردم شریف منطقه، به ویژه جامعه دانشگاهیان کاشان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

افتخار بزرگ مردم منطقه کاشان مدال ارزشمند رضایت ولی فقیه و رهبر فرزانه و حکیم رهبر انقلاب از کاشان و کاشانی ها است که گذشته منطقه کاشان را سرشار از افتخارات علمی، ادبی و تاریخ معاصر آن مزین به مجاهدت انقلابی و بصیرت دینی و سیاسی دانسته و این همه را به برکت ایمان و مسئولیت پذیری مردم عزیز خطه نخبه پرور و با استعداد منطقه کاشان میدانند.

حضور پر برکت حضرتعالی با انتخاب بجا و هوشمندانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان که از سادات مکرم و بحمدالله دارای سوابق ارزنده و ارزشمند در زمینه های علمی و فرهنگی بوده و الحمدلله دارای سلوک اخلاقی و مردمی هستید، باعث افتخار مردم شریف و دارالمومنین منطقه کاشان است. قطعا مسئولین و مدیران در کنار اقشار مختلف مردم ولایتمدار منطقه بویژه جوانان انقلابی و خانواده مکرم شهدا و ایثارگران گوش به فرمانتان و در رکاب حضرتعالی برای تحقق فرامین مقام عظمای ولایت و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظیفه هستند.

جا دارد از زحمات و خدمات مجاهدانه و شبانه روزی حضرت آیت الله سلیمانی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان تقدیر و تشکر نماییم و برای ایشان آرزوی سلامتی، تندرستی و توفیق ادامه خدمت به اهداف مقدس نظام اسلامی را داریم.

شریف زارعی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان

جواد نایینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل

تبریک سرپرست دانشگاه کاشان:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید سعید حسینی دامت افاضاته

سلام علیکم

احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و امام جمعه کاشان، به مردم شریف منطقه، بویژه جامعه دانشگاهیان کاشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. مردم ولایتمدار کاشان، همانگونه که افتخار دعوت و میزبانی از اولین سفیر ولایت در ایران، حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر علیه السلام را داشته‌اند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم به عنوان تنها شهرستان کشور، افتخار انتخاب و انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه از سوی امام راحل و همچنین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب را داشته‌اند و دارند.

مردم عزیز و با ایمان و انقلابی کاشان به گواه و تایید مقام عظمای ولایت، در همه‌ی صحنه‌های خدمت و تلاش و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی حضور داشته و به وظائف دینی و انقلابی خود جامه‌ی عمل پوشانده‌ و مجاهدت و وفاداری به آرمان‌ها را به حدّ نصاب کامل رسانیده‌اند.

حضور حضرتعالی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و فعالیت‌های مردم‌ محور، بسیار مغتنم و إن شاءالله منشا خیرات و برکات برای مردم شریف، جوانان انقلابی و دانشگاهیان فرهیخته منطقه کاشان خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، مراتب حمایت و پشتیبانی خود را از انتخاب و انتصاب حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب(حفظه‌الله) اعلام نموده و آمادگی کامل برای انجام وظیفه جهت تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم.

از زحمات و تلاش‌های مجدانه و عالمانه‌ی حضرت آیت‌الله سلیمانی در مدت حضورشان به عنوان ولی فقیه و امام جمعه کاشان تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی، تندرستی، بهروزی و توفیق ادامه خدمت به اهداف مقدس نظام اسلامی را داریم.

عباس کتابی- سرپرست دانشگاه کاشان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha