سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1016537
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عرصه تبلیغ باید مردمی باشد، گفت: مبلغان باید با جوانان رابطه ای صمیمانه داشته باشند و در راستای جذب آنان به مساجد و هیات مذهبی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در خرم آباد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبیین و نهادینه کردن آموزه های اسلامی و دینی است، گفت: باید تلاش شود در ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی قرآنی تبیین و نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه مساجد، روحانیت، اساتید حوزه‌های علمیه در هر منطقه ای سرچشمه جوشان معارف اسلامی هستند، افزود: مبلغان و طلاب باید تلاش کنند معارف اسلامی و قرآنی در جامعه جاری شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه رسالت روحانیت تعلیم و تربیت اسلامی است، گفت: مبلغان و طلاب باید تلاش کنند با اخلاق نیکو، سعه صدر و همت انقلابی معارف قرآنی را تبلیغ و تبیین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عرصه تبلیغ باید مردمی باشد، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با جوانان رابطه ای صمیمانه داشته باشند و در راستای جذب آنان به مساجد و هیات مذهبی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پرچم اشاعه فرهنگ اسلامی در دست روحانیت و مبلغین است، اظهار کرد: مبلغان باید برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب به انجام برنامه های تبلیغی و بصیرت افزایی بپردازند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رسالت مبلغان در ادامه رسالت انبیا و پیامبران است، گفت: مبلغان باید در راستای تحقق اهداف شعار سال، بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین همتی جهادی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با بیان اینکه در لرستان فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حوزه های تولید و اشتغال و حمایت از حوزه های دانش بنییان باید در لرستان فعالیت ها و اقدامات چشمگیری صورت بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha