چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: گره‌گشایی از کار مردم بهترین خدمت است و امروز مثل سال ۵۷ نیست که فقط بگوییم «ما می‌توانیم» بلکه می‌گوییم «ما توانستیم».

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با جمعی از نمایندگان اردوهای جهادی در استان، گفت: کاری که جهادگران انجام می‌‎دهند تنها تمام کردن یک پروژه نیستT بلکه تبلیغ حقیقت دین است و دشمن از همین فرهنگ بسیجی و جهادی می‌ترسد، گسترش فرهنگ بسیجی در همه لایه‌های نظام، دشمن را به‌شدت ترسانده و این نقش از اول انقلاب در جبهه نظامی، بحران، پزشکی، دانشگاهی، اداری و سایر حوزه‌ها وجود داشته و در حال تکامل است.

وی ادامه داد: 12 فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رای بیشتر از ۹۸ درصدی مردم معجزه تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: دشمن بیکار ننشسته و نه تنها با ایجاد فتنه، تحمیل جنگ ۸ ساله، کودتا، ترور، ایجاد احزاب انحرافی و تبلیغات روانی، بلکه در این ۴۳ سال هر روز یک فتنه جدید داشتند که به لطف خدا در این مبارزه نابرابر خودشان شکست خوردند و رسوا شدند.

وی ادامه داد: غربی‌ها که در کار باطل کارشناس هستند و سنگ تمام می‌گذارند، تعبیر کردند که بعد ۴۳ سال و این همه فشار باز هم در ایران ۹۵ درصد پای انقلاب خود هستند و در برابر کسانی که تاریخ انقلاب را تمام شده اعلام کردند باز هم دست قدرت الهی این شرایط را در کشور به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اظهار کرد: امروز مثل سال ۵۷ نیست که فقط بگوییم «ما می‌توانیم» بلکه می‌گوییم «ما توانستیم» و هماهنگی بین قوای سه‌گانه و حضور مردم گواهی روشن بر این سخن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: گره‌گشایی از کار مردم بهترین خدمت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha