جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعیب صالحی

حوزه/امام جمعه بندرخمیر با بیان اینکه تلاش دشمن القای ناامیدی در جامعه است، افزود: اصحاب رسانه و صاحبان تریبون و تصمیم سازان باید در جهت اهداف نظام گام های موثر بردارند و فریضه جهاد تبیین را ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندرخمیر در خطبه های نماز جمعه شهرستان، گفت: مهمترین اثر در ارتباط انسان با خالق هستی در ماه رمضان نمایان تر می شود.

وی عنوان کرد : ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نماد تحقق اراده ملت در اقامه و پذیرش حکومت اسلامی و مبانی توحیدی است؛ باید این روز را جز ایام الله بدانیم.

خطیب جمعه بندرخمیر گفت: طبق فرموده مبارک امام راحل برای دوام نظام اسلامی ایستادگی لازم است؛ باید در برابر ناعدالتی، نا امنی و تحریم های ناجوانمردانه ایستادگی کنیم و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از این امتحان سخت سربلند بیرون آییم.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن القای ناامیدی در جامعه است، افزود: اصحاب رسانه و صاحبان تریبون و تصمیم سازان باید در جهت اهداف نظام گام های موثر بردارند و فریضه جهاد تبیین را ادا کنند.

حجت الاسلام صالحی گفت: مدارس به صورت حضوری برگزار می شود که جای بسی امیدواری است؛ چه بسا شیوع بیماری کرونا لطمه های جبران ناپذیری به بدنه آموزش کشور و دنیا وارد کرده است.

خطیب جمعه بندرخمیر تصریح کرد: تشویق دانش آموزان به شرکت در کلاس های حضوری سبب تربیت جوانان مومن و عالم برای مسیر آینده کشور می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha