پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استقبال ماہ رمضان

حوزه/ توسط بنیاد امروهه هند مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت بنیاد امروهه هند مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار شد که در آن علما به موضوعات مختلف پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منظور علی نقوی در مورد شرایط قبولی عبادات و نحوه استفاده از این ماه با اشاره به عظمت و بزرگی ماه مبارک رمضان پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین غلام پنجتن صاحب مبارکپوری اظهار داشت: باید قبل از ورود به این ماه خود را آماده کنیم، به خصوص به اهمیت شب قدر نیز توجه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ظهور مهدی در سخنانی به اهمیت ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: این ماه آنقدر بزرگ است که خداوند ماه هایی مانند رجب و شعبان را برای پذیرایی از آن مقدمه قرار داد و خداوند ثواب هایی که در این ماه به بندگانش می دهد نظیر آن در ماه‌های دیگر یافت نمی شود. در ماه رمضان می توان به راحتی مشمول رحمت خداوند متعال شد، بدبخت کسی است که از این ماه بهره ای نمی برد، در حالی که در این ماه همه راه ها برای هدایت باز می‌دارد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین سبط حیدر زیدی با استناد به خطبه شعبانیه عظمت آن را بیان کرد و فرازهایی از آن خطبه را شرح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha