دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با صدور بیانیه ای اقدام وحشیانه و تروریستی و حمله به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان با صدور بیانیه ای، اقدام وحشیانه و تروریستی و حمله به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان در محکومیت اقدام وحشیانه:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺍیمان ﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎﻝ ﻭ ﺟﺎﻧﺸﺎﻥ جهاد کنند، ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﺎﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻘﺎﻣی ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩم ﻛﺎﻣﻴﺎﺏ‌ﺍﻧﺪ.

ظهر سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی، عوامل مزدور و تکفیری با اقدامی وحشیانه به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار حمله کرده و سبب شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و مجروح شدن حجت الاسلام پاکدامن و حجت‌الاسلام دارایی شدند.

رحمت و رضوان الهی نصیب روحانیون جهادگر زائر امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه‌السلام باشد.

رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند: «تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است»

امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از راه های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکنی هستند و با اینگونه اقدام تروریستی در صدد ایجاد شکاف مذهبی و قومیتی می باشند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار روحانی جهادگر شهید و آرزوی علو درجات شهید اصلانی و شفای عاجل مجروحین، اقدام شرورانه مزدوران تکفیری دشمن را محکوم نموده و اعلام می دارد که مردم شریف کردستان و علماء و روحانیون سنی و شیعه با وحدت و همدلی هر چه بیشتر در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن در کنار هم ایستاده اند و انزجار خود را از اقدام تروریستی عوامل مزدور اعلام نموده و خواستار پیگیری و مجازات عاملان و آمران جنایت می باشند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha