دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد هتک حرمت به حریم آستان قدس رضوی و سوء قصد به سه روحانی جهادی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر هتک حرمت به حریم آستان قدس رضوی و سوء قصد به سه روحانی مجاهد و خدوم در ماه مبارک رمضان و با دهان روزه بسیار تلخ و ناگوار و موجب تأثر و تآلم شدید گردید.

هتک حرمت به حریم آستان قدس رضوی را نباید به سادگی از آن گذشت، ما از مسئولان محترم می خواهیم این عمل شنیع و تروریستی، ریشه یابی و دست های خبیث پشت پرده را شناسائی و پاسخی پشیمان کننده داده شود و مباشرین آن، به سزای اعمال ننگین شان برسانند.

دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند با این حرکات ناجوانمردانه هیچ خللی در عزم و اراده خدمتگزاران به مردم و امت ولائی وارد نمی شود بلکه اراده آنها محکمتر وگامهایشان استوارتر می شود، چرا که شهادت را افتخاری برای خود می دانند. اما چهره خبیث ایادی استکبار آشکار تر ومردم بهتر آنها را می شناسند.

اینجانب از طرف خود وهمکارانم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد ، شهادت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اصلانی(ره) را ، محضر مبارک ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه السلام ) وحضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ( ارواحنا فداه) ومقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ، مراجع عظام، جامعه روحانیت ، بویژه خانواده محترم آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند منّان برای ایشان، علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و برای مصدومین حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان، سلامتی و اجر جزیل و صبر جمیل مسألت می نمایم.

محمد کارگر شورکی

مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha