شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید حجت الاسلام اصلانی

حوزه/ دشمنان همواره تلاش می کنند چهره مظلوم روحانیون را در اذهان عمومی مردم مخدوش جلوه دهند و صدای ضد ایرانی از حلقوم برخی سلبریتی ها بیرون می آید، اما روحانیت پای آرمان های دین خون می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه ار ارومیه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در پی حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی و شهید و مجروح شدن سه تن از روحانیون جهادگر، در بیانیه ای آورده است:

بسم ربّ الشّهدا والصّدیقین

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (احزاب، ۲۳)

حمله دد منشانه عوامل تروریستی و منافق در حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه السلام و شهادت مظلومانه روحانی بسیجی جهادگر حجت الاسلام اصلانی و جراحت حجج الاسلام پاکدامن و دارایی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران و جامعه دینی‌ کشور گردید، امروز چاقوی صهیونیسم در دستان تکفیر است و این حادثه تروریستی نشانه اوج پستی و کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی ، روحانیون و مردم شهیدپرور ایران اسلامی است و هنوز خط ابن ملجم و نسل علی علیه السلام ادامه دارد.

بی گمان خون پاک این عزیزان سند افتخار دیگری است بر تارک درخشان انقلاب اسلامی ایران که تمام تلاششان در راه خدمت به نظام و امنیت و آسایش مردم صرف کردند، یقینا دشمنان قسم‌ خورده نظام اسلامی تاوان این جنایت کور را خواهند داد.

شهادت و مجروحیت این روحانیون بسیجی در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بیانگر اوج دشمنی معاندین دین مقدس اسلام، نظام و روحانیت اصیل، انقلابی و همیشه در صحنه بوده و هدفی جز اختلاف افکنی و برهم زدن امنیت مردم ندارند.

دشمنان همواره تلاش می کنند چهره مظلوم روحانیون را در اذهان عمومی مردم مخدوش جلوه دهند و صدای ضد ایرانی از حلقوم برخی سلبریتی ها بیرون می آید، اما روحانیت ۱۴۰۰ سال است که پای آرمان های دین خون می دهند و همچون چراغی درخشان و خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بوده و یقیناً ملت شریف ایران همیشه قدردان مجاهدت و خدمات آنان می‌باشند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی این حادثه تلخ را محضر امام عصر والزمان (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه کشور و خانواده معظم آن شهید تسلیت عرض می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha