پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ناصری

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد جنایت هتک حرمت حرم رضوی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری در پیامی حادثه هتک حرمت حرم رضوی و سوء قصد به روحانیون جهادگر را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

هتک حرمت بارگاه مقدس رضوی در ماه مبارک رمضان و سوء قصد به سه تن از روحانیون جهادگر در صحن حرم امام رضا (علیه السلام) و شهادت روحانی جانباز و برادر دو شهید حجت الاسلام والمسلمین اصلانی، دل هر مسلمان آزاده ای را جریحه دار می کند.

دشمنان همواره با نقشه ها و توطئه های مختلف به دنبال فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین مردم و مذاهب اسلامی هستند و تأسف بار است که عوامل استکبار و افراد فریب خورده به اسم اسلام ولی با تفکرات وهابی تکفیری انسان های مجاهد و خادم مردم را به خاک و خون می کشند، بدون شک اینان جزء ضالین و گمراهانند که از صراط مستقیم الهی به دور افتاده اند و باید این گونه افکار انحرافی از جوامع اسلامی حذف گردد و همگان پیرو اسلام ناب باشند.

ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه، شهادت این روحانی مجاهد را به امت حزب الله و خانواده مکرمش تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و کامل مسئلت می نمایم.

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha