سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیانیه یزد

حوزه/ « جامعة الزهراء علیهاالسلام» و «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران» ضمن عرض تسلیت این حادثه به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضاعلیه السلام، مقام معظم رهبری دامت برکاته و خانواده این روحانیان عزیز و امت اسلامی، از مسئولان امنیتی و قضایی می‌خواهد با سرعت و هوشیاری، تمام مسببین این حادثه و ریشه‌های آن را شناسایی کنند و به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جامعة الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی ضمن محکوم کردن جنایت روز گذشته در حرم امام رضا علیه السلام، خواستار شناسایی فوری مسببان این هتک حرمت و مجازات آنها شدند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسمِ الله الرَّحمَن الرَّحیم
وَ لاَ تَکُونُوا کَالَّذِینَ تَفَرَّقُوا وَ اخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَ أُولئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ. (آل عمران- ۱۰۵)

دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد اختلاف در میان امت اسلامی بوده اند؛ اما ملت های مسلمان با کمک خداوند و وحدت کلمه به اهداف والای اسلام نایل خواهند آمد.

حادثه دلخراش حمله به سه تن از طلاب عزیز و روحانیان جهادگر و مجروحیت و شهادت ایشان در ماه مبارک رمضان در صحن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله حرم مطهر رضوی و هتک حرمت آستان ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام و نیز ایجاد رعب و وحشت در میان زائران حرم رضوی، موجب تأثر و تأسف شدید جامعه حوزوی و مردم متدین ایران اسلامی شد.

در این اتفاق جانسوز، حجت‌الاسلام و المسلمین «اصلانی» -از جانبازان دوران دفاع مقدس- به دو برادر شهیدش ملحق شد و مجروحان این حادثه، حجج اسلام «پاکدامن» و «دارایی» که از روحانیان جهادگر فعال بوده‌اند، هدف یکی دیگر از توطئه‌های شوم استکبار قرار گرفتند؛ که با بهره‌برداری از اندیشه‌های کوردلانه و پَست تکفیریان خبیث، قصد بر هم زدن آرامش و امنیت میهن عزیزمان را دارد.

«حوزه علمیه جامعة الزهراء علیهاالسلام» و «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران» ضمن عرض تسلیت این حادثه به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، مقام معظم رهبری دامت برکاته و خانواده این روحانیان عزیز و امت اسلامی، از مسئولان امنیتی و قضایی می‌خواهد با سرعت و هوشیاری، تمام مسببین این حادثه و ریشه‌های آن را شناسایی کنند و به سزای عمل خود برسانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۱۸ فروردین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha