پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیانیه یزد

حوزه/ بنیاد بین المللی غدیر در محکومیت شدید جنایت تروریستی در صحن مقدّس رضوی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بنیاد بین المللی غدیر در محکومیت شدید جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی بیانیه ای صادر کرد.

«وَسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

بار دیگر دست عوامل روسیاه ، خبیث و تفرقه انداز جریان وهابی _ صهیونیستی از آستین جرثومه های کثیف استکبار بیرون آمد و فاجعه ای بزرگ را در آستان مقدّس رضوی رقم زد.

هتک حرمت آستان مقدّس رضوی علیه آلاف التّحیه و الثّناء در سومین روز از ماه مبارک رمضان وترور ناجوانمردانه سه نفر از روحانیون عزیزی که جرم آنان تلاش مخلصانه برای ترویج معارف اسلام ،گسترش اخلاق اسلامی و رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد بود، دل های شیفتگان علوی و عاشقان رضوی را جریحه دار نمود.

این ترور بزدلانه نشان داد عوامل تروریستی به پشتوانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با احساس درماندگی و استیصال در مقابل موج عظیم عدالت‌خواهی، آزادی طلبی و ارزش‌های انسان‌ساز اسلامی، درصددند تا با چنین اقدامات خباثت آمیز و تفرقه افکن ، موج بیداری و استکبار ستیزی موجود در جهان اسلام را که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده، خنثی کنند که صد البته با لطف الهی و از برکت خون این شهیدان راه به جایی نخواهند برد. دست های جنایتکار ، تفرقه افکن و ضد اسلامی آمریکا ، صهیونیسم و ارتجاع عرب در پشت این فاجعه بوضوح پیدا است.

بنیاد بین المللی غدیر ضمن محکومیت شدید این عمل شنیع و اقدام بزدلانه که منجر به شهادت عالم مجاهد، و برادر دو شهید ، حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد اصلانی (اعلی الله مقامه الشریف) که در سال های اخیر علاوه بر عضویت در گروه های جهادی و خدمت صادقانه به محرومین، مسئولیت «دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر درحاشیه شهر مقدّس مشهد» را نیز بر عهده داشت و تسلیت به محضرحضرت بقیة الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداء ونایب بر حقش؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) ؛ و زائرین و مجاورین آن آستان مقدّس، از مسئولین اطلاعاتی، امنیتی و قضایی استانی و ملی انتظار دارد ضمن رسیدگی دقیق و عاجل؛ با آمران و عوامل داخلی و خارجی این اقدام شنیع تروریستی بدون هیچ گونه اغماضی به شدیدترین وجه برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

بدیهی است مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت انقلابی خود، دستگاه های مسئول را در شناسایی ریشه ها و عوامل این حادثه تلخ یاری خواهند نمود.

در خاتمه این نهاد مقدّس ضمن ابراز همدردی با بیوت این روحانیون معظم، از خداوند متعال برای آنان صبر قرین اجر مسئلت می نماید.

والعاقبة للمتقین

بنیاد بین المللی غدیر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه علیا IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    پس حواس مسعولین امنیتی وحفاظتی وانتظامی کجاست مسلماکوتاهی شده که سه مطهرروحانی ما درصحن هتک شوندوآن روحانی دیگرهم به فیض شهادت نایل امدندفردای قیامت قصوراتمان بایدجواب دهیم