جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ویژه رئیس جمهور با خانواده شهید اصلانی و طلاب مجروح مشهدی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به نمایندگی از رئیس‌جمهور با خانواده شهید اصلانی دیدار و از حجج اسلام دارایی و پاکدامن عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به نمایندگی از رئیس‌جمهور با خانواده شهید حجت الاسلام اصلانی دیدار و از حجج اسلام دارایی و پاکدامن مجروحین حمله تروریستی دیروز حرم مطهر رضوی، در بیمارستان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

وی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور گفت: عناصر بدخواه و تفرقه‌افکن همواره ارزشمندترین و عزیزترین اقشار را برای رسیدن به مقاصد شومشان هدف قرار می‌دهند. جریاناتی همچون حمله تروریستی تکفیری‌ها به مجلس و مرقد امام خمینی (ره) و جنایت اخیری که رخ داده بیانگر آن است که دشمنان، طلاب و روحانیون را به دلیل رسالت ارزشمند دینی‌شان و لباس گرانقدرشان هدف قرار می‌دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری با اشاره به تأثر فراوان رئیس جمهور و دستور ویژه به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیرامون این حادثه، اظها کرد: در برابر جبهه وسیع کینه‌توزانه دشمن، به غیر از عزم راسخ و خطرپذیری و آمادگی برای حوادث راه دیگری نیست.

وی به فضیلت همزمانی شهادت حجت‌الاسلام اصلانی با ماه رمضان و محل شهادت در حرم مطهری رضوی اشاره کرد و گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند "خانواده شهیدان و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند؛ با هیچ قشر دیگری در انقلاب، این مجموعه قابل مقایسه نیستند". شهید اصلانی از این موهبت برخوردار شد که با زبان روزه بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) یعنی در بافضیلت‌ترین ماه‌ها و مقدس‌ترین مکان‌ها به فیض شهادت رسید.

نماینده ویژه رئیس جمهور با خانواده شهید اصلانی و طلاب مجروح مشهدی دیدار کرد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در تحلیل حمله تروریستی به روحانیون جهادی و خدمتگزار مشهد، افزود: با پیروزی‌های سال‌های اخیر جبهه مقاومت در برابر جریان استکبار؛ دشمنان جبهه مقاومت و وحدت مسلمانان، بافضیلت‌ترین ماه و شریف‌ترین مکان را برای پیشبرد توطئه‌شان علیه مسلمانان انتخاب کردند و در حالی که خادمان مردم با زبان روزه در مسیر جلسه برای برنامه‌ریزی به‌منظور خدمت بیشتر به مردم بودند، نقشه پلیدشان را به اجرا درآوردند. در عین حال، اما همچنان که آن‌ها در طول بیش از ۴ دهه اخیر به مقاصد شوم خودشان نرسیدند این‌بار نیز در برابر صفوف به‌هم پیوسته مسلمانان کاری از پیش نخواهند برد.

حجت الاسلام صالحی از همسر شهید اصلانی به جهت همراهی شهید در گره‌گشایی از مشکلات مردمی و خدمت‌رسانی به اقشار محروم در قالب فعالیت جهادی در کنار تربیت فرزندان ارزشی و با روحیه انقلابی تقدیر کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دیدار با دو طلبه مجروح این حمله تروریستی و خانواده‌هایشان، خاطر نشان کرد: این عزیزان پیش و بیش از دغدغه‌های خودشان به دغدغه‌های مردم پرداخته و پیگیر حل مشکلات مردم از سوی رئیس‌جمهور بودند.

حجت الاسلام صالحی با تحسین روحیه ایثارگری این عزیزان، ضمن آروزی سلامتی ایشان از روند اقدامات درمانی مطلع گردید.

نماینده ویژه رئیس جمهور با خانواده شهید اصلانی و طلاب مجروح مشهدی دیدار کرد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha