یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای حرم

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان گیلان در پی شهادت طلاب جهادی حجج اسلام شهید اصلانی و دارایی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، مدیریت حوزه علمیه استان گیلان در پی شهادت طلاب جهادی حجج اسلام شهید اصلانی و دارایی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان بار دیگر استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی جهادی و مخلص شهید محمد اصلانی و محمدصادق دارایی آغشته کردند.

این اقدام تروریستی و تکفیری اوج زبونی و رذالت دشمنان دین و میهن ونظام وجبهه مقاومت را در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران و فرزندان غیور حوزه‌های علمیه، بیش از پیش برملا ساخت.

مسلماً اجر و پاداش مجاهدین و سربازان حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف همین است که در جوار مولایشان یعنی حرم مطهر رضوی به بهترین مرگ‌ها و به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت فی سبیل الله نائل شوند.
هوشیاری مردم عزیز در این زمان از هر امری مهم‌تر است و آنچه مشخص است جبهه تکفیری که غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است قصد تفرقه در صفوف متحد ملت‌های مسلمان دارند اما ملت غیور ایران باید آگاه و بصیر باشند و در دام تفرقه و نفاق قومی و ملیتی قرار نگیرند و رشته های اتحاد ملی گسسته نشود.

مدیریت حوزه علمیه استان گیلان ضمن تشکر از مردم عزیز ایران اسلامی، در ابراز همدردی با فرزندان خدوم این شهدا، و محکومیت این جنایت بزدلانه شهادت حجج اسلام شهید اصلانی و دارایی را به محضر مقام معظم رهبری و امت حزب الله و خانواده این شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید سعید آرزوی علوّ درجات دارد، و همچنین خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن می‌باشد.
والسلام علیکم و رحمة الله

مدیریت حوزه علمیه استان گیلان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha