شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان در پی شهادت طلاب جهادی حجج اسلام شهید اصلانی و دارایی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مدیریت حوزه علمیه استان کردستان در پی شهادت طلاب جهادی حجج اسلام شهید اصلانی و دارایی بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.

شهادت میراث انبیاء الهی که دلدادگان مسیر حضرت دوست را سیراب می نماید و روحانیت سر سلسله دار این میراث عظیم است و شهادت را برای خود نیل به فوز عظیم می داند.

و چه زیباست آن لحظه که به دست شقی ترین انسان ها در بهترین مکان یعنی حرم رضوی سر بر آستان حریمش بسایی و ندای «فزت و ربک» سر دهی. و دشمن تو که دستش تا مرفق در خونت آغشته است چه می فهمد لذت وصل را.

تکفیر زاده جهل است و سر در توبره دشمن دارد. ابزار دست دشمنانی است که هیچ زمانی چشمهای کم سویش تاب دیدن نور عالم تاب جمهوری اسلامی را نداشته و تنها تلاشش این است که چنگ به صورت خورشید کشد، اما خوب می‌داند طلوع خورشید عالم تاب بساط جهل و ناآگاهی آنان را برخواهد چید.

مدیریت حوزه علمیه استان کردستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی، شهادت حجج الاسلام شهید اصلانی و دارایی را به محضر مقام معظم رهبری و امت حزب الله و خانواده این شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید سعید آرزوی علوّ درجات دارد. و از مسئولین ذیربط خواستار پیگیرهای لازم جهت مجازات عاملین این حادثه و قطع ریشه این شجره خبیثه می باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله

مدیریت حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha