شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سوءقصد به 3 روحانی در حرم رضوی

حوزه / دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیانیه ای آورده است: دشمنان به دنبال آتش اختلاف ایرانی - افغانستانی و شیعه و سنی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در بیانیه دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دستان پلید و کثیف آمریکای جنایتکار و ایادی فربیب خورده آن به خون پاک روحانی جهادی و مخلص حجت الاسلام شهید اصلانی و نیز مجروحیت دو روحانی جهادی دیگر حجج السلام پاکدامن و دارایی آغشته شد.

شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار در این اقدامات تروریستی با شایعه پراکنی ها و دامن زدن به اختلافات مذهبی وملیتی؛ اهداف شوم خود را در منطقه اجرا کرد.

شیطان بزرگ و ایادی آن به خصوص ولد نامشروعش رژیم جعلی اسرائیل برای نجات خود از بن بست و ترس از صدور انقلاب اسلامی و بیداری ملت های مظلوم جهان، در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی - افغانستانی و شیعه و سنی هستند.

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن محکومیت این جنایات بزدلانه در حرم مطهر امام رضا علیه السلام و شهرستان گنبد کاووس به محضر امام زمان(ع) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت حزب الله، خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای آن دو روحانی جهادی عزیز را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آنیم و اعلام می داریم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha