پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اصلانی مضروب در حرم رضوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با صدور پیامی شهادت مظلومانه روحانی جهادگر حجت الاسلام اصلانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلیمن سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی، شهادت مظلومانه روحانی جهادگر و مخلص، حجت الاسلام اصلانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

خبر جانکاه شهادت مظلومانه طلبه جهادگر و مخلص حجت الاسلام المسلمین اصلانی و هتک حرمت حرم رضوی، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد، این شهادت را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(ایده الله)، حوزه های علمیه و خانواده محترم و همرزمان جهادگر آن شهید تبریک و تعزیت عرض می‌کنم.

دشمنان قسم خورده و ایادی ضدانقلاب اسلامی همچنان به دنبال اختلاف افکنی‌های دینی، قومیتی و سیاسی در سطح کشور هستند، این حرکات ددمنشانه نشانگر نقش مؤثر ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

بدون شک خون حجت الاسلام اصلانی و روحانیان شهیدی که در لباس مقدس روحانیت به مولای شان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) اقتدا کرده‌اند، بیدارکننده ملت‌ها، گسترش دهنده فرهنگ مقاومت و مستحکم کننده بنیان گفتمان انقلاب اسلامی است.

اینجانب برای روحانیان جانباز این حادثه تلخ آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم و از درگاه الهی برای شهید صائم حرم رضوی، علو درجات و حشر با شهدای بزرگ اسلام و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده مکرم این شهید عزیز و سعید مسئلت می‌نمایم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha