شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ دشمنان اسلام همیشه نوک پیکان حملات خود را به طرف روحانیت، جهت نابودی اسلام و مسلمین نشانه رفته اند، اما شهادت افتخاری بزرگ است که هرگز از آن باکی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بیانیه ای با اشاره به «هتک حرمت حرم رضوی و شهادت روحانی جهادگر» آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«...وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا...»

خبر ناگوار هتک حرمت به حرم رضوی و ضرب و شتم و شهادت روحانی جهادگر در حرم رضوی را دریافت نمودیم ، بسی جای تاسف وحسرت است که در ماه مبارک رمضان، ماه عبادت الله، ماه دعا ، ماه رحمت و بخشش و مغفرت، جنایاتی این چنین اتفاق افتد.

دل امت اسلامی و ملت عزیز ایران را جریحه دار نمود و یاد شرارت خوارج و شهادت امیر المومنین(علیه السلام) را زنده کرد، ما می دانیم تا حق هست باطل هست، تا باطل هست مبارزه و جهاد هست، و علما و روحانیون سردمدار این مبارزه ربانی بوده و هستند و خواهند بود.

دشمنان اسلام همیشه نوک پیکان حملات خود را بطرف روحانیت، جهت نابودی اسلام و مسلمین نشانه رفته اند، اما شهادت افتخاری بزرگ است که هرگز ازآن باکی نداریم ، لذا دشمنان با ایجاد تفرقه و ارعاب و ترور نمی توانند به پیکره اسلام و وحدت امت اسلامی و اهل مذاهب ضربه وارد کنند.

بدانیم که برادران اهل سنت همیشه در کنار براداران اهل تشیع در تبلیغ دین خدا و اسلام، به خدمات صادقانه مشغول هستند و لذا این حادثه ناگوار را به ملت عزیز ایران تسلیت عرض می نماییم و از مسئولین عزیز می خواهیم در اسرع وقت، عاملان این قضایا را به سزای اعمال ننگین شان برسانند .

عبدالرحمن مرادی

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

۱۶فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرامرزی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    درود بر امام جمعه بصیر و انقلابی اهل سنت کرمانشاه که در اولین روز حادثه تلخ جنایت تروریستی در حرم مطهر روضوی هم اظهار همدردی و هم آن را محکوم نمود.