شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار و امام جمعه توپ آغاج اقدام تروریستی در حرم رضوی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار و امام جمعه توپ آغاج با محکومیت اقدام تروریستی در حرم رضوی آورده است: خبر دردناک عروج ملکوتی و شهادت طلاب جهادگر در صحن حرم مطهر رضوی قلب های ما را مالامال درد و اندوه ساخت.

جنایتی که در حریم امن رضوی که همه ادیان و فرق و مذاهب اسلامی به آن احترام می گذارند ، امری محکوم و جنایتی آشکار و یک عملیات تروریستی سازمان یافته به حساب می آید و قطعا امت واحده اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی از این بی حرمتی و جنایتی که در ماه مبارک رمضان انجام شد گذشت نخواهند کرد.

ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن هوشیاری تمام و نیفتادن به بازی های از پیش طراحی شده مستکبرین و شیاطین بار دیگر دست های کثیف دولت های تروریستی استکبار و ایادی آنها در منطقه را دیدند دولت های تروریست غرب و اروپا عامل اصلی این حادثه است تا بین امت اسلامی تفرقه و دودستگی ایجاد کند.

ضمن محکومیت این عملیات تروریستی که یک طلبه جهادی به شهادت رسید و دو طلبه فاضل دیگر بر اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری هستند به دولت مردان تروریست آمریکا و اروپا هشدار می دهیم تکرار عملیات های تروریستی از این دست عواقب بسیار بدی برای آمرین و عاملین به دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha