یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ث

حوزه / امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امام جمعه آران و بیدگل به اتفاق ائمه جمعه، فرماندار، مدیران مدارس علمیه و جمعی از مسئولان این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی در این دیدار وفاق و همدلی مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل را ستود و افزود: مردم و مسئولان شهرستان های دیگر از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان شهرستان آران وبیدگل در رفع مشکلات الگو برداری کنند.

وی، افزود: خدا را شاکریم که شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل علیرغم بمباران هجمه های فرهنگی، کمتر با آسیب های حجاب و عفاف روبرو است .

امام جمعه کاشان با تاکید بر ارتقای معنوی مساجد بر اساس فرمان ۵ ماده ای مقام معظم رهبری به امام جمعه جدید کاشان، یادآور شد: اگر امام جماعت و هیئت امناء مساجد، کانون های فرهنگی و بسیج وظیفه خودشان را در جهت ارتقای معنوی مساجد به درستی انجام دهند، ۸۰ درصد مشکلات جامعه نیز بر طرف می شود.

وی، با تاکید بر برنامه ریزی مساجد در جذب طلاب، افزود: مساجد با اجرای برنامه های علمی، مهارتی و اردویی در جذب طلاب تلاش نمایند.

شایان ذکر است، در این دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها، خواستار حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در جمع مردم و مسئولان این شهرستان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha