پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خمیر

حوزه/ امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: کارنامه سازی فردی، بدون نیاز به نگاه‌های جامع و بلند برای جامعه و نظام اسلامی، معضلی است که متاسفانه گاهی از موارد با آن روبرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در اولین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: حلول ماه مبارک رمضان، فرصت کم نظیری برای بندگان در جهت درک و معرفت واقعی و تقرب به درگاه الهی است.

امام جمعه بندر خمیر با تقدیر از مجاهدت‌ و تلاش‌های صورت گرفته در ایام نوروز، مطرح کرد: این موفقیت حاصل برنامه‌ریزی دقیق و با انگیزه بود که سبب آبرومندی و عزت برای منطقه شد.

وی اخلاص، تلاش و مجاهدت را بخشی از سرمایه انسان در راه توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در گام دوم انقلاب که دامنه نگاه‌ها و توجهات به نظام اسلامی بیش از پیش است، مسئولان لازم است تا خدمت‌گزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و به یاد داشته باشند که مسئولیت‌ها امانتی در دست بشر است.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه شهرستان خمیر یکی از شهرستان‌های رو به توسعه با ظرفیت‌های فراوان است، یادآور شد: این شهرستان محل مبادی ورودی به غرب و مرکز استان قرار دارد و لذا نیازمند برنامه‌ریزی مسئولان در این حوزه هستیم.

وی با انتقاد از وجود ساختار فرد گرایی در اداره جامعه، عنوان کرد: کارنامه سازی فردی، بدون نیاز به نگاه‌های جامع و بلند برای جامعه و نظام اسلامی، معضلی است که متاسفانه گاهی از موارد با آن روبرو هستیم.

امام جمعه بندر خمیر عنوان کرد : برای حصول نتیجه و داشتن برنامه مدون، لازم است تا نگاه‌ دستگاه‌های اجرایی به سوی تدوین سند جامع معطوف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha