شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق

حوزه/ هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه ای، سالگرد شهادت آیت الله شهید سید محمد باقر صدر را یاد آورد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه ای، سالگرد شهادت آیت الله شهید سید محمد باقر صدر را یاد آورد شد.

وی در این بیانیه گفت: ما در سالروز شهادت آیت الله سیدمحمد باقر صدر بنیانگذار انقلاب اسلامی در عراق و خواهرش طاهره بنت الهدی هستیم که به دست دستگاه سرکوبگر رژیم معدوم صدام، به شهادت رسیدند.

العامری افزود: این از حکمت الهی است که سالروز شهادت شهید صدر با سالروز سرنگونی رژیم صدام همزمان شده است و در آن عبرتی است برای عبرت گیرندگان. صدام خوار و ذلیل شد، امّا شهید صدر به نماد الهام امت و چراغ راه مجاهدان، علما و اندیشمندان تبدیل شد و میراث فکری و سیاسی آن به مکتبی زنده برای محافل آکادمیک و سیاسی تبدیل شده است.

رئیس ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: ما با اعتقاد راستین، هدف آشکار، صبر و تصمیم بر شهادت برای اعتلای اسلام و عراق بر حرکت در راهی که شهید صدر ترسیم کرده، اصرار می ورزیم.

هادی العامری بر تصمیم برای بیرون بردن عراق از رنج و محنت به سوی آزادی و بازگشت کرامت، پایان تمامی سلطه گری بیگانه و فساد و تحقق رؤیای شهید صدر در برپایی دولتی آزاد و عادل تأکید کرد.

وی از تمامی نیرو های ملّی خواست برای شکست تمامی تلاش های دشمنان برای احیای دیکتاتوری و استبداد که از طریق سوء استفاده از اختلافات انجام می گیرد، با جدّیت تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha