پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام المسلمین پورذهبی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: همیشه به دنبال این بوده ایم که مدارس علمیه کردستان منفعل نباشند و فعال باشند بنابراین زمانی که مدیریت حوزه استان تحرک داشته باشد بهتر می تواند به طلاب و روحانیان خدمات ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در دیدار مسئولان و اساتید حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان، گزارشی از برنامه های حوزه را ارائه کرد.

مدیر حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: همیشه به دنبال این بوده ایم که مدارس علمیه کردستان منفعل نباشند و فعال باشند، بنابراین زمانی که مدیریت حوزه علمیه تحرک داشته باشد بهتر می تواند به طلاب و روحانیان استان خدمات ارائه کند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر بیان کرد: بعد از فروکش کردن کرونا، کلاس های در مدارس علمیه کردستان حضوری شده و سعی براین است که مدارس شادابی لازم را داشته باشند و در این میان تلاش داریم که در بحث برنامه های تهذیبی کارهای ویژه ای در بُعد کمی و کیفی انجام شود که یکی این از موارد، برگزاری درس اخلاق در مدارس است.

مدیر حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: برای ایجاد شادابی در بین طلاب که به نوعی درگیر وضعیت کرونایی شده بودند، المپیاد ورزشی برگزار کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی اضافه کرد: بحث جشنواره علامه حلی در سال گذشته با جدیت بیشتری پیگیری شد و از افراد منتخب تجلیل گردید و سعی شد روحیه پژوهش که مسئله اساسی در حوزه های علمیه می باشد در بین طلاب تقویت شود..

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر با اشاره به برگزاری دوره مهارت های پژوهشی برای اساتید حوزوی کردستان با حضور اساتیدی از قم، افزود: دوره تربیت مربی مشاور که می تواند منشاء برکات بسیاری برای استان و طلاب و مدارس باشد با حضور و استقبال خوب خواهران و برادران طلبه روبرو شد و خروجی آن می تواند راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در سنندج باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: سرکشی از مدارس علمیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سال گذشته مورد استقبال خوبی قرار گرفت و امیدواریم که امسال نیز این برنامه استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: معاونت های حوزه علمیه کردستان باید برنامه های شاخصی برای سال جاری تعریف کنند تا در بحث علمی و تهذیبی طلاب موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha