یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهید اصلانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت یاد ۲ طلبه جهادگر هموطن که در حادثه تروریستی مشهد به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این اتفاق در جوار امام رضا(ع) و در حریمی که حرمت دارد بار دیگر روحیه شیطانی جریان تکفیری را نمایان ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در اولین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان، ضمن گرامیداشت یاد ۲ طلبه جهادگر که در حادثه تروریستی مشهد به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این اتفاق در جوار امام رضا(ع) و در حریمی که حرمت دارد بار دیگر روحیه شیطانی جریان تکفیری را نمایان ساخت.

وی با تاکید بر وحدت شیعه و سنی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: نباید اجازه داد دشمنان نظام و تکفیری‌ها با طرح مباحث اختلاف برانگیز باعث انشقاق بین ملت ایران و اتباع خارجی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام و اقلیت‌های مختلف در استان بوشهر این منش را الگویی برای کشور دانست و گفت: اقوام و اقلیت‌های ساکن استان بوشهر در صدها سال با وحدت و انسجام مدافع و مرزبان کشور بوده و با تاسی از ولی امر مسلمین آرامش و امنیت حوزه خلیج فارس را مواظبت و مراقبت کرده و با هوشیاری هرگونه تحریک عوامل مخالف و بیگانه پرست را خنثی کرده‌اند.

ایرانی بیان کرد: استان بوشهر در طول تاریخ با ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار، حماسه ساز مقاومت بوده و امروز با هوشیاری مراقب امنیت کشور در ساحل نیلگون خلیج فارس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha