پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسین طالعی

حوزه/ حسین طالعی با اشاره به لزوم حمایت از حوزه گردشگری افزود: هم شورای اسلامی و هم شهرداری حامی سرمایه گذاران در شهر دستجرد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین طالعی شهردار دستجرد در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: ما سعی می کنیم شهر دستجرد را به عنوان یک قطب در عرصه گردشگری استان قم معرفی نماییم.

وی افزود: قرار بر این است مشکل نقاط حادثه خیز جاده دستجرد را در مدت زمان کوتاهی حل کنیم.

طالعی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب که در منطقه خلجستان وجود دارد در تلاش هستیم تا این مسئله را به حداقل برسانیم.

وی دو پروژه عمرانی مهم شهر دستجرد را دارای پیشرفت ۶۰ درصدی دانست و گفت: این دو پروژه که المان شهدای گمنام یکی از آن هاست به دلیل سرمای هوا در زمستان گذشته متوقف شدند؛ در روزهای آینده به تکمیل آن ها خواهیم پرداخت.

شهردار دستجرد تصریح کرد: می بایست به تکریم خانواده شهدا بیش از پیش پرداخته شود؛ این امر را از طریق برگزاری همایش های مختلف دنبال می نماییم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از حوزه گردشگری افزود: هم شورای اسلامی و هم شهرداری حامی سرمایه گذاران در شهر دستجرد هستند.

طالعی بیان داشت: متأسفانه نبود مسکن یکی از معضلات شهر دستجرد است؛ حل این مسئله با همکاری اداره راه و شهرسازی این شهر در حال پیگیری می باشد.

وی گفت: ما در مسائل مربوط به شهرداری دستجرد به دنبال حل ریشه ای مشکلات بوده و در این راستا به دنبال نصب پلاک های متحدالشکل و نقشه برداری هوایی هستیم؛ ایجاد واحد پلیس ساختمان نیز یکی دیگر برنامه های اجرایی ما برای انتظام یافتن املاک و اسناد آن ها در دستجرد می باشد.

شهردار دستجرد اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ شهدا تدوین و نشر کتاب هایی از خاطرات شهدای دستجرد و خانواده های آنان را دنبال کرده ایم که تا حدود ۴۰ روز آینده رونمایی خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم تعویض جدول گذاری های شهر دستجرد عنوان داشت: ما به دنبال استفاده از منابع داخلی برای تکمیل پروژه های عمرانی این شهر هستیم.

طالعی گفت: حریم شهر دستجرد در حال حاضر حدود ۲۸۰ هکتار می باشد؛ در تلاش هستیم روستاهای منصورآباد، طینوج و گیو را هم به محدوده این شهر الحاق نماییم.

وی ادامه داد: دو مجموعه گردشگری ملی و بین المللی در منطقه خلجستان وجود دارد که شناساندن آن ها به مردم نیازمند همکاری رسانه های محلی و ملی دارد؛ علاوه بر اینها دو مجموعه دیگر که در عرصه های تجاری و مسکونی خاص با ارائه خدمات ویژه در حال احداث هستند.

شهردار دستجرد تکمیل طرح پاکبان را یکی از برنامه های اصلی شهرداری در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: احداث میدان اصلی شهر در وسط بلوار محوری این شهر یکی دیگر از برنامه های ما طی امسال خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha