سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس قم گفت: مسجد مقدس جمکران پایگاه نسل جوان کشور است و باید برنامه ها به گونه ای تنظیم شود که نسل جوان با این مسجد مقدس انس بگیرند و در انتظار ظهور منجی بشریت باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار کاظم پورامینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه انسان باید متناسب با زمان، مکان شرایط و اقتضائات درس لازم را از ائمه بگیرد، اظهار کرد: اگرچه هویت و ماهیت همه ائمه یکی است و در زمان همه امامان گویا پیامبر(ص) است که هدایت می کنند ولی شناخت رفتار ائمه در هر زمان و شرایط لازم است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران به عنوان مسجدی شناخته می شود که مربوط به خاتم الاوصیاء است و در روایت داریم که امام زمان (عج) اوصاف و خصوصیات همه انبیاء و ائمه (ع) را در خود دارند و ما باید تلاش کنیم که ایشان را به خوبی بشناسیم.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران باید فقر فرهنگی افراد را پوشش دهد، گفت: فقرای امت اسلام با انگیزه های مختلفی در این مکان مقدس گردهم می آیند بنابراین این مسجد مقدس هم باید به شبهات اعتقادی پاسخ دهد و هم گمگشته ها را به راه مستقیم هدایت کند و به فقرای فرهنگی آدرس درست بدهد.

وی با بیان اینکه برخی رسانه ها شبهات را به گونه ای بیان می‌کنند که انگار عمل خیری را انجام می‌دهند، گفت: خداوند به شما که در آن مکان مقدس منصبی دارید کمک کند که بتوانید فقرای امت پیامبر(ص) را به سر منزل مقصود برسانید و در مسیر مستقیم هدایت قرار دهید.

آیت الله سعیدی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران پایگاه نسل جوان کشور است و باید برنامه ها به گونه ای تنظیم شود که نسل جوان با این مسجد مقدس انس بگیرند و در انتظار ظهور منجی بشریت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha