شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تولیت مسجد جمکران

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در مکتب اسلام ناب و اهل بیت(ع) مرزهای جغرافیایی وجود ندارد، ملاک محبت و دوستی شیعیان با افراد را بندگی خدا و محبت اهل بیت(ع) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در گردهمایی مدافعان حرم از تیپ زینبیون و فاطمیون در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه در مکتب اسلام ناب مرزهای اعتباری وجود ندارد، بندگی خدا و محبت اهلبیت را شاخص اخوت و پیوند مستحکم در جامعه اسلامی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه این ویژگی فراتر از زمان و مرزهای جغرافیایی است افزود: بلال حبشی یا شیخ زکزاکی، مالک اشتر یا سیدحسن نصرالله، شهید سلیمانی یا شهید ابومهدی و ...‌. همچنین فاطمیون، زینبیون، حشد الشعبی، حزب‌الله لبنان و. ‌..‌ همگی زیر چتر ولایت الهی «بموالاتکم… ائتلفت الفرقه» جلوه ای از «امت واحده» می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: در این عرصه، بین ایرانی، افغانی، پاکستانی، عراقی، لبنانی، یمنی، آفریقایی، اروپایی، آمریکایی و ...‌.. تفاوتی وجود ندارد.
تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: سرتاسر قرآن آکنده از مرزبندی بین مؤمن، از یکسو و منافق و کافر از سوی دیگر است و شاخص کرامت، تقوا و قله فضیلت برای مجاهدان و شهدای راه خدا می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha