جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمال اسدی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: کتاب بهترین و ماندگارترین رسانه برای معرفی شهدا است و امیدوارم کتاب‌هایی برای همه شهدا نگاشته شود که نسل‌های آینده بدانند که کشور و نظام با چه رشادت‌هایی پایدار مانده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در ویژه برنامه روایت مادری گرامیداشت معلم شهید «احمد کرمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین(ع)، با بیان اینکه از شهدا صحبت کردن امری سخت است، اظهار داشت: هر کسی که تصمیم سخن گفتن در خصوص شهدا را دارد، باید از کلماتی استفاده کند که در شأن این عزیزان باشد.

اسدی خاطر نشان کرد: اگر کشوری می‌خواهد در تاریخ ماندگار شود، لازم است که بزرگان خود را به بهترین شکل تکریم کند و آنها را زنده نگه دارد.

وی افزود: تاریخ این سرزمین در دوران دفاع مقدس، متعلق به شهدا و رزمندگانی است که لازم است به جامعه و نسل‌های آینده معرفی شوند و این امر وظیفه ای مهم است که بر عهده همه آحاد جامعه و به ویژه اهل قلم قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به لزوم افزایش تعداد تألیفات کتب در حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: کتاب بهترین و ماندگارترین رسانه برای معرفی شهدا است و امیدوارم این چنین کتاب‌هایی برای همه شهدا نگاشته شود تا نسل‌های آینده بدانند که کشور و نظام با چنین رشادت‌هایی پایدار مانده است که امروز نه تنها در منطقه بلکه در سراسر دنیا در اوج قله افتخار و اقتدار قرار داریم و این اقتدار به برکت ایثارگری شهدا و ایثارگران است.

اسدی با تأکید بر اینکه رسیدگی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای است که بر عهده همه آحاد جامعه قرار دارد، مطرح کرد: امیدوارم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ما را دعا کنند تا بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سربلند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha