دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صدیقه خدیوی

حوزه/ سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۵۰ هزار و ۱۸۰ خانواده شهید، جانباز و آزاده در سال ۱۴۰۰، با همکاری سایر مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح سپاس تکریم و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، صدیقه خدیوی، امروز در راستای تکریم جامعه ایثارگری تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری و مستمر این نهاد، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که در قالب طرح سپاس انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با اولویت والدین دو شهیدی و بالاتر و جانبازان ۷۰ درصد انجام می‌شود که هماهنگی این دیدارها به عهده اداره مددکاری، زیر مجموعه معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید است.

خدیوی ضمن قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی یادآور شد: اجرای طرح سپاس با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات این عزیزان در منزل و با حضور داوطلبانه مسئولان انجام می‌شود، که در این زمینه فرمانداران، امامان جمعه اهل تسنن و تشیع و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج، نسبت به سایر ادارات پیشتاز این امر بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰، طرح سپاس برای ۵۰ هزار و ۱۸۰ خانواده شهید، جانباز و آزاده برگزار و از این عزیزان در راستای سال‌ها فداکاری تجلیل به عمل آمده است.

خدیوی به نحوه اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا، این طرح به صورت دیدار حضوری و ارتباط تلفنی برگزار می‌شود، که از این آمار ۲۳۸۹۰ دیدار حضوری و ۲۶۲۹۰ ارتباط تلفنی توسط همکاران بنیاد اداره کل و شهرستان‌های خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: از همه رسانه‌ها و مسئولان تقاضا داریم در اجرای طرح سپاس حضوری فعال داشته باشند، چرا که رشادت، فداکاری و ایثار ایثارگران نباید با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha