شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
چادر

حوزه/ بازدید و حضور یک دختر ۱۲ ساله اهل تهران در این نمایشگاه که همراه با خانواده‌اش برای زیارت حرم مطهر بانوی کرامت به قم آمده بودند، مبدایی برای انتخاب چادر به عنوان پوشش او شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بازدید و حضور یک دختر ۱۲ ساله اهل تهران در این نمایشگاه که همراه با خانواده‌اش برای زیارت حرم مطهر بانوی کرامت به قم آمده بودند، مبدایی برای انتخاب چادر به عنوان پوشش او شد.
نازنین زهرا، این دختر ۱۲ ساله تهرانی، در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، در غرفه عفاف و حجاب که موسسه فرهنگی «راه بهشت اطهر» عهده‌دار آن است، اندکی تامل می‌کند و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با مشاوران غرفه آغاز می‌کند.
زهرا حسینی مسئول غرفه عفاف و حجاب و مدیر موسسه فرهنگی «راه بهشت اطهر» در این باره گفت: در آغاز که نازنین زهرا و مادرش برای بازدید به غرفه عفاف و حجاب سر زدند، نوع پوشش و حجاب او برخلاف مادرش نامناسب بود در همین اثنا مشاوران این غرفه در حال مشاوره دادن به گروهی از دختران جوان بازدیدکننده غرفه بودند که همین امر توجه نازنین زهرا را به خود جلب کرد و به جمع آن‌ها ملحق شد.
وی افزود: لحظاتی که از گفت‌وگوی مشاوران با نازنین زهرا گذشت، او نسبت به پوشش چادر ابراز علاقه‌مندی و رضایت خاطر داشت و لذا به درخواست خودش، یک چادر و یک جلد قرآن کریم به او هدیه دادیم.
مسئول گروه چهارشنبه‌های زهرایی در قم بیان کرد: مشاوران این گروه با بهره‌مندی از آیات نورانی قران کریم و الگوسازی حضرت زهرا(س) برای جوانان، آن‌ها را به سمت پوشش و حجاب برتر سوق می‌دهند.
وی تصریح کرد: بسیاری از اعضای گروه چهارشنبه‌های زهرایی پیش از عضویت در این گروه با ظاهر و پوششی نامناسب بودند اما پس از آشنایی با این موسسه و پیدا کردن درک کاملی از حجاب و پوشش اسلامی نه تنها چادر را به عنوان پوشش رسمی خود برگزیدند بلکه خود به عضویت گروه آمران به معروف برای دعوت و تشویق دیگران به پوشش اسلامی درآمدند.

یادآور می‌شود: نمایشگاه قرآن کریم « بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز پنج‌شنبه ۸اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اطهره IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    چقدر زیبا و دلنشین