جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی در نمایشگاه قرآن بسیار جلوه‌گر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن اظهار داشت: من آن مقدار از نمایشگاه را که دیدم، ترکیب هنر ایرانی با مفاهیم قرآنی بسیار جلوه‌گر و دیدنی است و از همه کسانی که به هنرهای قرآنی علاقه‌مند هستند، دعوت می‌کنیم از نمایشگاه قرآن کریم بازدید کنند.

وی با اشاره به شروع به‌کار نمایشگاه قرآن بعد از شیوع کرونا، مطرح کرد: به‌ هر حال دو سال است شیوع کرونا موجب کاهش رفت و آمدها و برگزاری نمایشگاه‌ها شده است و لذا آغاز به‌کار دوباره چنین نمایشگاه‌هایی در جامعه تاثیرگذار است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: در کشور در حوزه تولید موفق هستیم و تولیدات خوبی داریم، اما متاسفانه در زمینه عرضه ضعیف هستیم که نمونه‌اش هم این است که مردم در نمایشگاه‌ها متوجه می‌شوند چه هنرهای دستی در زمینه‌های قرآنی داریم و این نشان دهنده ضعف در عرضه محصولات است.

وی ادامه داد: در همه دنیا نیمی از کار تولید و نیم دیگر عرضه است اما متاسفانه سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه عرضه نداشته‌ایم و لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای نشان دادن محصولات به مردم بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha