جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خاضغ

حوزه/راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰:۳۰ از" میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی_ مسجد صاحب الزمان(عج) و مصلی نماز جمعه یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که یادگار حضرت امام(ره) است هستیم، بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی با تدبیری که داشتند آخرین جمعه ماه رمضان را به‌نام روز قدس نام‌گذاری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت از مظلوم سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران است گفت: به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس لیله‌القدر امت اسلامی است.

وی بیان کرد: روز قدس نماد نفرت جهان اسلام از صهیونیسم، روز وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و حمایت از مظلوم و برائت از رژیم صهیونیستی است که باید جنایت‌های این رژیم کودک‌کش توسط رسانه‌های امت اسلامی برای جهانیان منعکس شود.

خاضع بیان کرد: در روزهای منتهی به روز قدس شاهد تجاوز رژیم صهیونیستی هستیم، از آن طرف مقاومت جوانان فلسطین را شاهدیم که عزم و اراده جدی برای اخراج رژیم صهیونیستی در میان فلسطینیان بیشتر است.

این مسئول با بیان اینکه هر چه شرارت در منطقه است محصول رژیم صهیونیستی است، افزود: باید به سران خائن عربی گوشزد کنیم فلسطین قلب جهان اسلام است.

وی با اشاره به شعار" فلسطین محور وحدت اسلامی شکست خط سازش " گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس امسال وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت و خط سازش با اسرائیل را خواهند شکست.

خاضع بیان کرد: با فروکش کردن کرونا امکان راهپیمایی فراهم شده است طبق سنوات گذشته راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ از" میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی_ مسجد صاحب الزمان(عج) و مصلی نماز جمعه یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha