شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶۰ نقطه استان یزد خبر داد و گفت: پس از دو سال محدودیت های کرونایی و بهتر شدن شرایط، این راهپیمایی با حضور اقشار مردم استان یزد در مسیرهای اعلام شده برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه الهی اظهار داشت: بار دیگر روز جهانی قدس فرارسید و امسال پس از دوسال محدودیت های کرونایی و بهتر شدن شرایط، با حضور اقشار مختلف مردم در قریب به ۶۰ نقطه استان یزد به صورت حضوری در مسیرهای راهپیمایی و اعلام شده از سوی ستاد های بزرگداشت روز جهانی قدس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تا کنون نشست های هماهنگی و برنامه ریزی در سراسر استان یزد از سوی ستادهای شهرستانی برای برگزاری باشکوهتر راهپیمایی و ارتقای محتوای برنامه های فرهنگی با هدف جهاد تبیین و بصیرت افزایی برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، بیان داشت: در مرکز استان مسیر راهپیمایی ساعت ۱۱ صبح از میدان شهید بهشتی(ره) به سمت خیابان امام خمینی(ره) آغاز می شود و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا چهار راه شهدا، خیابان قیام تا مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه می پیمایند.

حجت الاسلام والمسلمین متوسل، افزود: علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد، اقلیت های دینی و اتباع افغانستانی نیز در این مراسم شرکت می کنند و برنامه های متنوعی در طول مسیر با برپایی ایستگاه های فرهنگی، آتش زدن پرچم اسرائیل، توزیع اقلام فرهنگی و...اجرا می شود.

وی اهم برنامه های فرهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس را اعلام آمادگی فعالان فضای مجازی برای هشتگ گذاری به مناسبت روز جهانی قدس، برگزاری نشست های بصیرتی و جهاد تبیین در امام زادگان و بقاع متبرکه، پایگاه های بسیج، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و ...به صورت حضوری و مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله کتابخوانی بیان کرد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، آخرین مسیرهای اعلام شده راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در شهرستان های استان اعلام کرد:

اردکان - مسجد کوشکنو – بلوار آیت الله خامنه ای – خیابان امام خمینی (ره)- مصلی اردکان ساعت ۱۰:۳۰ 

ابرکوه - میدان امام حسین (ع) – خیابان شهید بهشتی به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۲

اشکذر - مصلی نماز جمعه به طرف میدان مصلی – بعد از نماز جمعه 

بافق - بسیج – ( حوزه مقاومت محمد رسول الله ) تا مسجد جامع ساعت ۱۲ 

بهاباد - مسجد انقلاب به سمت مسجد جامع ساعت ۱۱

میبد - میدان ۱۵ خرداد ( میدان شهرداری ) به طرف مصلی ساعت ۱۱:۳۰ 

مهریز- میدان شهدای گمنام – به طرف میعادگاه نماز جمعه ساعت ۱۱:۴۵ 

هرات - میدان جمهوری اسلامی (کانال نهرمسیح) تامسجدجامع ساعت ۱۲

مروست - چهار راه شهدا – خیابان امام – خیابان مصلی – به طرف مسجد مصلی  ساعت ۱۲ 

زارچ - میعادگاه نماز جمعه تا حسینیه اعظم سرچشمه بعد از نماز جمعه 

یزد - میدان شهید بهشتی (ره) به طرف خیابان امام خمینی (ره) – چهار راه شهدا – خیابان قیام – مسجد ملا اسماعیل ساعت ۱۱ صبح

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha