پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرزایی

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: کتابت مصحف شریف قرآن طی سه سال آماده شد و هر سطر آن به نام یک شهید استان همدان نام‌گذاری شده است.

مصطفی میرزایی، مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان در حاشیه آیین رونمایی از مصحف شریف قرآن که شب گذشته در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ که خادمی هیئت رزمندگان ثارالله همدان به حقیر واگذار شد، آقای محسن کریمی کار کتابت مصحف شریف را آغاز کرده بود.

وی با بیان اینکه حقیقتا کار، کم‌نظیر است، افزود: کتابت مصحف شریف قرآن طی سه سال آماده شد و هر سطر آن به نام یک شهید استان همدان نام‌گذاری شده است و هزینه کار قریب ۷۰میلیون تومان است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به اینکه قریب ۳۵ نفر از خدام هیئت به صورت مستقیم درگیر این کار شدند، گفت: اوایل ماه مبارک رمضان نامه‌نگاری جهت اهدای این مصحف به مقام معظم رهبری انجام شده که بعد این مراسم خدمت رهبر انقلاب جهت اهدا و بهره‌گیری از حضور ایشان برسیم.

وی درخصوص فعالیت‌های واحد قرآنی هیئت نیز اذعان کرد: این امر برکتی برای هیئت شد تا در این سه سال واحد قرآنی هیئت رزمندگان ثارالله را ایجاد و راه‌اندازی کنیم که موفق شدیم جریان‌ساز در فعالیت‌های قرآنی در همدان باشیم که الصاق تصویر قاریان مراسمات در بنر مجزا و بهره‌گیری از اساتید قرآن در هیئات مذهبی نمونه آن است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان اظهار کرد: برگزاری کرسی تلاوت در مراسات هیئت در ایام فاطمیه و بیان لطایف قرآنی در مراسم عزادارای شب‌های محرم کار نویی است که نخستین بار در هیئت رزمندگان ثارالله همدان رقم خود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha