دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویری آرشیوی از مرحوم آیت الله سید محمود ترابی، استاد فقید حوزه علمیه دامغان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: سوابق درخشان سلوکی و رفتاری و تربیت خیل طلاب و روحانیون و فضلا و هزاران فعالیت اثر بخش و راه گشای آیت الله سید محمود ترابی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و انقلابی ماندگار و اثر بخش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

إنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ «سوره فاطر آیه ۲۸»

رحلت عالم ربانی مجاهد، ابوالشهید مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی (رضوان الله تعالی علیه) باعث تأثر و تألم همه مردم استان سمنان، دامغان و حوزه های علمیه گردید.

آن فقید سعید عمر پربرکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه های علمیه دامغان و عشق به امام زمان عجل الله فرجه الشریف به ساده زیستی و پارسایی گذراند و الگوی ماندگار برای همگان به ویژه عالمان دین بود.

سوابق درخشان سلوکی و رفتاری و تربیت خیل طلاب و روحانیون و فضلا و هزاران فعالیت اثر بخش و راه گشای ایشان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و انقلابی ماندگار و اثر بخش خواهد بود.

اینجانب رحلت آن فقیه عظیم الشان را به بیت مکرم ایشان و مردم عزیز استان سمنان و دامغان تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبر و برای روح بلند آن عالم عظیم الشان علوّ درجات را عندملیک مقتدر درخواست می‌نمایم.

مرتضی مطیعی

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha