جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

حوزه/ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، ابوالشهید آیت‌الله سید محمود ترابی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، رحلت ابوالشهید آیت‌الله سید محمود ترابی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

سلامٌ علیکم

رحلت فقیه عالیقدر ابوالشهید حضرت آیت‌الله سید محمود ترابی موجب تألم و تأثر فراوان گردید. آن عالم ربانی و روحانی والا مقام سال‌های عمر گرانمایه و پر برکت خویش را خالصانه و متعهدانه در خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف دینی، ترویج اخلاق و خدمت به مردم‌ شریف استان سمنان و شهرستان دامغان سپری کردند و خدمات ارزشمندی در زمینه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند که برکات آن همواره ماندگار خواهد ماند. ایشان در راه رضای معبود و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حفظ کیان جامعه فرزند عزیز خود را هدیه نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

رحلت این روحانی عالیقدر و پدر شهید والا مقام را خدمت بیت مکرم ایشان، جامعه معزز ایثارگری، حوزه‌های علمیه و همه دوستداران آن فقیه پارسا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن روحانی وارسته و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha