دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار استاندار قم با آیت الله علوی بروجردی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: آیت الله سید محمود ترابی، به حق بازمانده ای از روحانیت اصیل و خدمتگزار شیعه بود که جز رسالت الهی ارشاد و هدایت ناس و تربیت فضلا و نفوس مستعده اندیشه‌های نداشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمود جواد علوی بروجردی، استاد حوزه علمیه قم، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعیانهم مفقوده و آثارهم فی القلوب موجوده

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید مهدی ترابی دام تاییداته

ارتحال اسفناک عالم جلیل القدر و متقی مرحوم مغفور آیت الله آقای حاج سید محمود ترابی رضوان الله علیه ضایعه سنگین بر پیکر روحانیت اصیل شیعه است.

آن فقید سعید از خاندانی اصیل توفیق ادامه راه اسلاف و صالحه خود را یافته بود همه عمر با برکت خویش را در مسیر خدمت به مولا و مقتدای خود حضرت بقیه الله الاعم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و اعلاء کلمه دین و اهل بیت معصومین علیهم السلام و تکفل ایتام آل محمد علیهم السلام صرف و در همه احوال که در آن در کنار مردم و شریک در غم و رنج آنان بود و به حق بازمانده ای از روحانیت اصیل و خدمتگزار شیعه بود که جز رسالت الهی ارشاد و هدایت ناس و تربیت فضلا و نفوس مستعده اندیشه‌های نداشت.

این مصیبت جانکاه را به حوزه‌های مقدسه علمیه و حوزه علمیه دامغان ، جامعه روحانیت آن خطه عالم پرور و مردم شریف و اصیل آن دیار و همه ارادتمندان ایشان و به حضرتعالی که ثمره این خاندان اصیل و بهترین یادگار آن فقید علم و تقوا هستید و همه بازماندگان و خاندان مکرم تسلیت گفته علو درجات آن فقید علم و تقوا را از خداوند منان مسئلت دارم .

بیست و ششم رمضان المبارک ۱۴۴۳

محمد جواد علوی بروجردی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha