شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهچراغی

حوزه/ شاهچراغی گفت: آیت الله ترابی از هیچ تلاش و کوششی برای یاری رساندن به مردم خصوصا قشر ضعیف و مستضعف جامعه کوتاهی نکرد و یقیناً خدمات ارزنده ایشان در خاطر مردم قدرشناس این خطه باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال عالم فرزانه و امام جمعه پیشین دامغان ابوالشهید حضرت آیت اللّه آقای حاج سید محمود ترابی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

ایشان عالمی مردمی و خدمتگزار که همواره در خدمت انقلاب و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام بود و از هیچ تلاش و کوششی برای یاری رساندن به مردم خصوصا قشر ضعیف و مستضعف جامعه کوتاهی نکرد و یقیناً خدمات ارزنده ایشان در خاطر مردم قدرشناس این خطه باقی خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به حوزه‌ ی علمیه دامغان به ویژه بیت مکرم آن عالم وارسته، فرزندان عزیز ، شاگردان و مردم متدین و انقلابی دامغان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و هم نشینی با فرزند شهیدش سید محمدعلی ترابی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید محمد تقی شاهچراغی

استاندار قم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha