جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید هادی خسروشاهی

حوزه/ مرحوم آیت الله سید هادی خسروشاهی ۵۴ سال قبل علیه اسرائیل بیانیه ای صادر کرد که واکنش شدید ساواک را نیز در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرحوم آیت الله سید هادی خسروشاهی ۵۴ سال قبل علیه اسرائیل بیانیه ای صادر کرد که واکنش شدید ساواک را نیز در پی داشت و به ضمیمه چند نمونه متن و تصویر اسناد ساواک تقدیم نگاه شما خواهد شد:

نابود باد اسرائیل

• پایگاه تجاوزی امپریالیسم غرب

یک بار دیگر جنگافروزان غارتگر غرب «از پایگاه اسرائیلی به کشورهای اسلامی تجاوز کردند و برای بار دیگر با این تجاوز ضد انسانی» ماهیت ننگین و ضد بشری خود را به جهانیان نشان دادند.

امپریالیسم غرب «نوزده سال پیش دولت پوشالی به اصطلاح اسرائیل [را] به وجود آورد و یا صدها میلیون دلار و لیره» یهودیان موذی را از سراسر جهان گرد آورد و در قلب بلاد عربی جای داد و یک میلیون مسلمان فلسطینی را آواره ساخت. از آن تاریخ تا به امروز «آدمکشان تبهکار غربی» با تمام قوا «پایگاه تجاوزی خود را در خاورمیانه تقویت میکنند و همهگونه اسلحه و تجهیزات انتظامی را در اختیار یک مشت یهودی رذل و پست قرار میدهند و بدینوسیله میخواهند از وحدت جهان اسلام و از تشکل نیروهای اسلامی در خاورمیانه جلوگیری کنند.

تجاوزکاران فرومایه غرب هر چندی یکبار از این پایگاه جنگی خود به بلاد اسلامی حمله میکنند و مسلمانان بیگناه را به آتش میبندند. یازده سال پیش امپریالیسم انگلیس و فرانسه به همکاری عمال اسرائیلی خود به طور رسمی به کشورهای اسلامی حمله بردند و اکنون نیز میراثخوار استعمار (امریکای تبهکار) و استعمار بریتانیا به طور غیر رسمی به دست یهودیان جنایتکار، کشورهای اسلامی عراق، مصر، اردن، سوریه، عربستان، لبنان را مورد تجاوز قرار داده و مردم بیگناه و بیدفاع را قتلعام میکنند.

در جنگ وحشیانهای که اسرائیل به دستور امپریالیستهای غربی و با کمک نظامی انگلیس و امریکا «علیه مسلمانان عربزبان شروع کرده است» هیچگونه اصول اخلاقی و انسانی مراعات نمیشود و مسلمانان بیگناه به طور بیرحمانهای کشته میشوند.

ما ضمن تقبیح کامل این تجاوز و تبهکاری امپریالیستهای غربی و مزدوران یهودی آنها «پشتیبانی کامل و همهجانبه مردم مسلمان ایران از اعراب مسلمان و آمادگی جوانان ایران را برای شرکت در نیروی مقدس علیه استعمار و جیرهخواران یهودی آنها اعلام میداریم.

ما خواستار قطع فوری تجاوز استعمار غربی به کشورهای اسلامی و بر چیدن بساط پوشالی عمال صهیونیسم بینالمللی از قلب بلاد عربی و عودت یک میلیون آواره فلسطینی به وطن آبا و اجدادی خودشان هستیم.

ما هوادار سرسخت نابودی کامل اسرائیل: پایگاه تجاوزی امپریالیسم‌های غربی در خاورمیانه بوده و از همه ملل مسلمان جهان میخواهیم که در نبرد اسلام و کفر «به یاری اسلام بشتابند و با بیرون راندن آخرین فرد یهودی از فلسطین عزیز» به جنگهای وحشیانه صلیبی غربیان یهودی و مسیحی پایان دهند.

ما مردم مسلمان ایران به دستور قرآن مجید حاضریم که در این جنگ مقدس علیه امپریالیسم و مزدوران اسرائیلی آن [ناخوانا] برادران مسلمان خود بجنگیم.

ننگ نفرت ابدی بر امپریالیسم امریکا و انگلیس، نابود باد اسرائیل: پایگاه تجاوزی استعمار غرب.

پیروز باد جهاد مقدس مسلمانان علیه وحشیان یهودی افتخار جاودان بر شهدای راه اسلام.

سلام گرم و برادرانه بر همه سربازان و مجاهدان راه آزادی قطعی فلسطین.

ایران ـ قم: دانشجویان حوزه علمیه قم

اخطار: چون روزنامه «اطلاعات» اخبار جنگ را به نفع اسرائیل تحریف میکند از مطالعه آن خودداری کنید.

منبع: ویژه نامه «رفیق دیرین» بخش ششم، ص ۳۲۴ الی ۳۵۴

-------------------------------------

اسناد ساواک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha