جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاانی

حوزه/ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه بین المللی مقاومت تشکیل شده است و خوشبختانه هر روز رشد و توسعه بیشتری درجهان اسلام پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس،سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس، در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران حرم مطهر رضوی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که امام خمینی(ره) آن را به عنوان روز قدس قرار دادند یکی از بهترین و با معنویت‌ترین روز زندگی تمام مسلمانان جهان است و امام راحل پیش قراول مقاومت در برابر رژیم کودک کش و خبیث شناخته می‌شوند.

وی افزود: در دوره پیروزی انقلاب اسلامی، امام عظیم الشان ما که همواره در جبهه احیای اصول اساسی اسلام جلودار بودند، ایده بزرگ حمایت از ملت فلسطین را نهادینه کرد و در نخستین سال پس از پیروزی انقلاب و در پیامی ملت ایران و همه ملت‌های اسلامی را به بزرگداشت روز جهانی قدس دعوت کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: از همان سال‌ها تاکنون ملت بزرگ ایران و تمام ملت‌های بزرگ اسلامی و مردم دنیا، در کشورهایی که دولت‌های آنها مانع نشدند، هر سال این روز را بهتر از سال‌های گذشته برگزار کردند و به حول و قوه الهی این روز هرسال اعتلای بیشتری پیدا خواهد کرد و بدون تردید همچنان که امام عظیم‌الشأن ما و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و وعده دادند مردم ما و مسلمانان به بزرگداشت این روز عظیم اهتمام دارند.

روز قدس روزی است که باید اسلام را احیا کنیم

سردار قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر امام راحل(ره) می‌فرمایند که این غده سرطانی باید از صفحه روزگار محو شود به خاطر این است که این سرزمین صاحب دارد و مردم این سرزمین تاریخ داشته‌اند. آنها مردم این سرزمین را بیرون کردند و در این جغرافیا به اصطلاح خودشان یک رژیم تاسیس کردند.

وی افزود: امام بزرگ انقلاب در جایی فرمودند روز قدس روز اسلام است در جای دیگر می‌فرمایند روز قدس روز پیامبر اکرم(ص) است و روزی است که اسلام را باید احیا کنیم. امام از موضوع دفاع از فلسطین شروع می‌کنند اما این نظر خود را تعمیم می‌دهند به عنوان روز اسلام و احیای اسلام و دفاع از همه مظلومین جهان.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این رژیم غاصب در طول هفتاد و چند سال اخیر هرگز در هیج جنگی پیروز نشده و هیچ وقت نتوانسته یک ملت واحد باشد تاکید کرد: اینها هزاران انسان را کشته و میلیون‌ها نفر را آواره کرده‌اند و اگر مقابله رهبران کشورهای اسلامی نبود آنها قصد داشتند ایده نیل تا فرات خود را عملی کنند و کشورهای دیگر را نیز تصاحب کنند.

وی بیان کرد: در سرزمین‌های اشغالی به شدت سانسور خبری صورت می‌گیرد و بسیار کنترل می‌کنند تا مسائل درونی آنها افشا نشود، تبعیض نژادی در اوج خود قرار دارد. بیشترین اختلاف طبقاتی در درون این رژیم است. یک مجموعه آدمی که نژادپرست هستند و این جزو ذات آنهاست.

فقط شکست عاید رژیم صهیونیستی شده!

وی با تاکید بر اینکه در دنیا هر فتنه و فسادی را که می‌بینید کانون ایجاد آن دست این رژیم جنایتکار و فتنه انگیز است، بیان کرد: در این مدت این رژیم جنایتکار هر موقع جنگی به راه انداخت غیر از شکست چیزی برای آنان حاصل نشد و با تلاش مجاهدانه و فداکارانه حزب الله قهرمان به جلوداری سید مقاومت فشار فراوانی به این رژیم وارد شده.

سردار قاآنی افزود: در جنوب لبنان فرزندان قهرمان حزب الله در سال ۲۰۰۰ با همین ابزار و امکانات اولیه که داشتند، اما با ایمان راسخ و با فداکاری و با شهادت طلبی، چنان فشاری به این رژیم تا بن دندان مسلح وارد کردند که از جنوب لبنان فرار کرد.

وی گفت: بعد از شش سال این رژیم جنایتکار به فکر افتاد که این شکست را جبران کند. ارتش را گسترش دادند، ابزار مختلف نظامی و تجهیزات پیشرفته را تامین کردند و در شرایط مختلف تمرین کردند. آنها جنگ ۳۳ روزه را به راه انداختند که در طول آن جنایتی نبود که انجام نداده باشند. شهرها و روستاهای جنوب لبنان را از بین بردند. منطقه ضاحیه در جنوب بیروت را با خاک یکسان کردند. یک ساختمان را گزارش شده بود که یک مسئول حزب الله آنجاست، طی چند دقیقه ۲۳ تن بمب روی آن ریختند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: هر جنایتی توانستند کردند، به طوری که سلاح‌ها و مهمات راهبردی آنها تمام شد و خط هوایی تشکیل دادند تا از امریکا به رژیم صهیونیستی سلاح‌های راهبردی را برسانند. آنها می‌خواستند بساط حزب الله را جمع کنند. اما چه شد؟

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آنها دو سال کار کردند و دوباره گفتند حزب الله شیعه است و ایران آنها را کمک می‌کند. این بار به سراغ بچه‌های فلسطینی رفتند و در سال ۲۰۰۸ میلادی جنگ ۲۲ روزه با فلسطینی‌ها را در غزه آغاز کردند. اما در آنجا هم مجبور شدند شکست را بپذیرند.

فریاد جبهه بین‌المللی مقاومت علیه این رژیم جنایتکار

سردار قاآنی تاکید کرد: فرزندان مقاومت، فرزندان انقلاب اسلامی در همه دنیا هستند چون فرزندان معنوی رسول الله(ص) هستند. ارزش خودتان را و خودمان را درک کنیم زیرا هیچ انسانی در کره زمین نیست که به اندازه یک بچه مسلمان مقاوم باشد. مسلمانان هر روز ده بار در بهترین حالات روحی و روانی که به نماز می‌ایستند و همه با هم اهدنا الصراط المستقیم را از خداوند طلب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بچه مسلمان‌ها در سراسر دنیا جبهه‌های کوچک مقاوت تشکیل دادند و امروز که اینجا نشسته‌اید، یک جبهه بین‌المللی مقاومت درست شده است که وقتی جنایتکاران صهیونیست در هر کجا حمله می‌کند، بچه‌های این جبهه مقاومت از سراسر ممالک اسلامی و حتی غیر اسلامی فریاد بلند می‌کنند و آن جا که لازم باشد علیه این رژیم کار می‌کنند.

وی تاکید کرد: این یکی از نمونه‌های برجستگی جبهه مقاومت است و هر روز که می گذرد هم در قدرت و هم در دقت و هم در کیفیت امکاناتی که دارند و هم در توسعه ساخت و ساز امکانات نظامی مورد نیاز قدم‌های جدیدی را بر می دارند. این هم خاصیت جبهه مقاومت است.

طبق وعده الهی عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

سردار قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر اینها را کنار هم بگذاریم طبق وعده الهی این ملت غاصب عمر چندانی پیدا نمی کند. بیش از ۷۰ سال از عمر این رژیم غاصب می‌گذرد اما بحث‌های بسیار جدی داخل این دولت غاصب و مراکز مطالعاتی آن هست که بین ۷۰ سال و ۸۰ سال، چه سالی عمر آنها تمام خواهد شد.

وی افزود: ببینید این رژیم که به اصطلاح دارای امنیتی‌ترین حکومت در دنیا است به چه وضعیتی افتاده است. از زندان‌های مخوف آنها انسان‌های با اراده‌ای فرار کردند، در همین مدت، ۵ عملیات فداکارانه انجام داده‌اند، جوانی در شلوغترین منطقه شهر تل آویو چندین آدم را کشت. چنین فرزندانی درون این سرزمین تربیت شده‌اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یک حرف هم با این رژیم جنایتکار داریم و آدم‌هایی که متعلق به این سرزمین نیستند و آنها را جنایتکار می‌دانیم: عقل خود را به کار بیندازید! عمر رژیم در حال پایان است. تا خانه‌های اروپا و آمریکا و جاهایی که روز اول در آن زندگی نکبت بار داشته‌اید گران‌تر نشده و این منازل که در سرزمین‌های اشغالی دارید ارزان‌تر نشده، توصیه ما این است که منازل خود را در سرزمین اشغالی رها کنید و به سرزمین اصلی و جایی که از آن آمده‌اید برگردید.

وی تاکید کرد: این فهم را داشته باشید روز قدس همچنان با استحکام تا از بین بردن همه شما ادامه پیدا خواهد کرد و جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر از گذشته و تا نابودی شما ایستاده است. این پیام رسمی روز قدس از گلو و حنجره تمام مسلمانان دنیا از ایران اسلامی گرفته تا اقصی نقاط عالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha