دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جهان اسلام با وجود رژیم صهیونیستی این غده سرطانی روی آرامش نمی‌بینید و باید از صحنه روزگار محو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلای بیت المقدس این شهر، افزود: کدام دین اجازه کودک کشی، اشغال سرزمین و ظلم به مظلوم را می‌دهد که این رژیم سفاک با اشغال سرزمین‌های مسلمانان هر روز جنایت می‌کند.

وی اظهار داشت: امنیت ما، استراتژی و عزت دنیای اسلام، صیانت از قبله اول مسلمانان است و باید این سرزمین از دست اشغالگران آزاد شود.

خطیب جمعه اراک بیان کرد: حمایت ملت ایران از آزادی قدس شریف تنها یک حمایت مقطعی برای به چالش کشاندن سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله آن‌ها در منطقه نیست بلکه برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف‌آبادی اظهار داشت: ملت ایران و طرفداران انقلاب اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان در سراسر جهان، حمایت از آزادی فلسطین را به‌عنوان یک راهبرد اساسی تا محو رژیم ستمگر کودک‌کش صهیونیستی ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس و زحمات تمامی دست اندرکاران که زمینه این حماسه غرور آفرین را فراهم کردند، ستودنی و قابل تقدیر است و مسئولان باید قدر این ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه را بیش از پیش بدانند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان تا آزادی کامل این سرزمین دست از حمایت مردم مظلوم این کشور بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس خودشان در دنیا پایگاه ندارند اما در تلاش برای ارتباط با این رژیم ظلم ستیز هستند که اقدام آنان شایسته نیست.

وی افزود: برخی کشورها فکر می‌کنند در صورتی که دست در دست آمریکا داشته باشند می‌توانند به اهدافشان دست پیدا کنند اما این تصور اشتباه است.

امام جمعه اراک گفت: ما باید کشور و جایگاه سیاسی خود را در جهان با قدرت و صلابت حفظ کنیم و با قدرت تمام نقش آفرین باشیم و اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان ندهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت خون شهدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی اکنون قدرت مطلق منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی افزود: اقشار مختلف جامعه به خصوص اساتید دانشگاه‌ها، صاحبان صنایع، دانشجویان و طلاب باید مسئله محوری و پیگیری مسایل جامعه را به صورت جدی و حکیمانه دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: اکنون بیشتر کشورهای جهان از جمله خود آمریکا به ایران بدهکار هستند که باید طلب ایران را پرداخت کنند.

امام جمعه اراک گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری راه درست و کمال را به ملت ایران نشان دادند و این ملت نیز به هیچ عنوان از این مسیر مقدس خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha