جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمایی روز قدس در هویزه

حوزه/ حجت‌الاسلام برهانی، با بیان اینکه "آزادسازی قدس شریف" آرمان و هدف دست‌یافتنی جبهه اسلام است، گفت: زوال اسرائیل وعده حتمی و تخلف‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه که در حاشیه حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین آیین تشیع پیکر شهید ناصر حلفی، انجام شد، مسجدالاقصی و قدس شریف را جزء اساسی هویت اسلامی و تمدن تاریخی مسلمانان دانست و اظهارداشت: جنگ امروز، جنگ هویت‌ها و تمدن‌ها بوده و ملتی که نتواند هویت خویش را حفظ کند، ملتی شکست‌خورده خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا باید روز قدس را بزرگ داشت، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های استکبار جهانی برای تسلط بر سایر ملل این است که جوانان را به‌وسیله حذف مفاخر تمدنی و فرهنگی خویش با بحران هویتی مواجه سازد؛ زیرا تسلط بر ملتی که با بحران هویتی مواجه است، آسان‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام برهانی ضمن تشکر از حضور مردم شهر کوت نعیم، سکوت و عادی‌سازی ارتباط کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با رژیم اشغالگر قدس را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: روز قدس به‌عنوان یادگار حضرت امام خمینی(ره) همچنان توسط شما مردم مورد احترام و تکریم است و این در حالی است که بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی در برابر جنایت رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده و قدس را به دست فراموشی سپرده‌اند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در پایان، با بیان اینکه "آزادسازی قدس شریف" آرمان و هدف دست‌یافتنی جبهه اسلام است، زوال اسرائیل را وعده حتمی و تخلف‌ناپذیر دانست و گفت: به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون امثال شهید حلفی و شهدای مقاومت، همگان زوال اسرائیل غاصب را خواهند دید و به توفیق اللهی، مؤمنان در مسجدالاقصی و قدس شریف نماز خواهند خواند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha