پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صادق خلیلیان استاندار خوزستان

حوزه/ خلیلیان، گسترده مردم اهواز در این راهپیمایی را بیعتی دوباره با آرمان بزرگ حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پیوند خود با فلسطین را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: بحمدالله امروز شاهد بودیم که علیرغم وضعیت نامناسب هوا، مردم اهواز به خیابان‌‎ها آمده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان و علیه استکبار جهانی شعار دادند.

وی، حضور گسترده مردم اهواز در این راهپیمایی را بیعتی دوباره با آرمان بزرگ حضرت امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پیوند خود با فلسطین را نشان دادند.

خلیلیان، اذعان کرد: مردم خوزستان به‌ویژه اهواز امروز با زبان روزه به خیابان‌ها آمده و ثابت کردند در پیوند با نظام حضور فعالی درصحنه دارند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

استاندار خوزستان، در پایان با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم، مصمم بر حل مشکلات مردم است، گفت: به‌طور قطع مسئولان و دولت انقلابی در جهت حل مشکلات مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha