شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر

حوزه / استاندار بوشهر با بیان اینکه همان طور که رهبر انقلاب پیش بینی کردند، روند سقوط این رژیم کاملا مشهود است، گفت: شلوغ‌ترین راهیپمایی روز جهانی قدس در حداقل دهه اخیر را امروز شاهد هستیم.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در حاشیه راهپیمایی روزجهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به روند سقوط رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: این رژیم در مقطعی در مرزهای اشغالی محبوس شد و اکنون با اقدام‌های فلسطین در باریکه غزه و نوار ساحلی رود اردن و دیگر مناطق سرزمین اشغالی محبوس شده است و لذا می‌توان گفت فرایند سقوط این رژیم شروع شده است.

وی با بیان اینکه همان طور که رهبر انقلاب پیش بینی کردند، روند سقوط این رژیم کاملا مشهود است، افزود: شلوغ‌ترین راهیپمایی روز جهانی قدس در حداقل دهه اخیر را امروز شاهد هستیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: مردم از دست رژیم صهیونیستی و ظلمی که به مردم فلسطین روا می‌دارد به شدت عصبانی هستند و آمده‌اند تا برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کنند.

به گزارش حوزه، مردم شهید پرور و ولایتمدار بوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار و خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha