دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرگ بر آمریکا

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری، با بیان اینکه اسلام بدون مرگ بر آمریکا فایده‌ای ندارد، گفت: بحمدالله مبارزه با اسرائیل با شروع نهضت امام راحل(ره) آغاز شده و تا سرنگونی آن رژیم غاصب ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شهرستان شادگان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شادگان، اظهارداشت: اعلام روز جهانی قدس توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب بر بزرگداشت این روز، دستاوردهای بی‌شماری برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه و زنده نگه‌داشتن آرمان قدس داشته است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) روز قدس را به‌عنوان یک ابتکار پایه‌گذاری کرد تا بتوانیم در آخرین جمعه ماه رمضان از دشمنان اسلام برائت بجوییم.

امام جمعه شادگان، با بیان اینکه مبارزه با اسرائیل با شروع نهضت امام راحل آغاز شده و تا سرنگونی اسرائیل ادامه دارد، بیان کرد: این نهضت در درون خود مبارزه با اسرائیل را نهادینه کرده است.

وی افزود: اسلام بدون مرگ بر آمریکا فایده‌ای ندارد؛ چراکه اسلام بدون مرگ گفتن می‌شود اسلام آمریکایی که عربستان دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام منصوری همچنین با اشاره به روز کارگر گفت: کارگران، وفادارترین قشر به‌نظام و انقلاب هستند و نقشی مهم و اساسی در تولید و اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هرسال شعاری بر اساس نیاز کشور انتخاب می‌کنند و در سال‌های اخیر و امسال نیز بحث تولید را مطرح کرده‌اند لذا کارگران رسالت عظیمی در این راستا بر عهده دارند.

امام جمعه شادگان در پایان اظهارداشت: امروز عزت، استقلال و خودکفایی در گرو قشر عظیم کارگران است و در جامعه نقش بسیار بی‌بدیلی دارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha