پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 1022500
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
روز قدس

حوزه/ نظام‌ مردمی ایران ، مقدمات شکل گیری حکومت مردمی فلسطین را رقم می زند و به زودی نماز جماعت مسلمانان جهان در قدس شریف پا می گیرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی‌شیرازی در یادداشتی به تبیین اهمیت روز قدس و نقش مهم و اثر گذار آن در نابودی و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل پرداخته است.

در سال ۱۹۴۸ میلادی ( ۱۳۲۷ شمسی ) ، صهیونیست ها با حمایت دولت وقت انگلیس ، ۷۸ درصد سرزمین فلسطین را اشغال کردند و مردم فلسطین را از سرزمین آباء و اجدادی خود ، آواره نمودند . پس از اشغال ، ظالمان صهیونیست در این سرزمین غصبی ، حکومت اسرائیل را تشکیل دادند و به قتل و غارت مردم پرداختند . در سال ۱۹۹۵ ، در ادامه تجاوز صهیونیست ها ، ۹۷ درصد سرزمین مقدس فلسطین اشغال شد .
۱۹ سال پس از اشغالگری ظالمان صهیون ، از ۵ ژوئن تا ۱۰ ژوئن ۱۹۶۷ ، سه کشور مصر ، سوریه و اردن ، در جنگی ۶ روزه به اسرائیل یورش بردند ، که در نتیجه شکست آنان ، صهیونیست ها با گستاخی ، قسمتی از خاک آن کشورها را هم تصرف کردند .
پس از این تلاش های ظالمانه ، امریکا ، اروپا و شوروی سابق و برخی از سران طاغوتی کشورهای منطقه غرب آسیا ، از صهیونیست ها حمایت کردند و رژیم غاصب اسرائیل با گستاخی مضاعف ، هدف را بی ثباتی و عدم پیشرفت کشورهای اسلامی و نابودی اسلام قرار داد و تا توانست علیه مردم مسلمان فلسطین توطئه کرد .
در آن روزها دست فلسطینی ها خالی بود . کشورهای منطقه از اسرائیل حساب می بردند . قدرت و اراده ای در جهان برای مبارزه با ظالمان وجود نداشت ، و زمینه برای رشد نفوذ سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و نظامی صهیونیست ها فراهم بود .
ارتش اسرائیل ، رتبه چهارم جهانی را به رخ می کشید و معتقد به شکست ناپذیری خود بود . طبل گنبد آهنین را به صدا در آورده و با قلدری در منطقه ، و حتی در امریکا یکه تازی می کرد .
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، و تاسیس اولین سفارت فلسطین در یک کشور دنیا ؛ به نام ایران ، و با نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، امید به اردوگاه فلسطینی ها برگشت و انتفاضه شکل پذیرفت . گروههای فلسطینی ، یکی پس از دیگری وارد عرصه شدند و نام غزه و کرانه باختری بر سر زبان ها افتاد .
در آن روزها ، سلاح فلسطینی ، سنگ بود . با سنگ به ارتش چهارم دنیا هجوم می بردند و با امید به آینده ، در برابر غارتگران بین المللی مقاومت و ایستادگی می کردند .
فلسطینی ها ، مدافعی جز جمهوری اسلامی ایران نداشتند . ایران و ایرانی ، محکم‌ از قیام انتفاضه حمایت می کردند .
با حمایت ایران از انتفاضه ، حزب الله لبنان ؛ که تازه قدرت گرفته بود و حافظ اسد ؛ رئیس جمهور وقت سوریه از مردم فلسطین حمایت کردند .
در این میدان ، در امتداد انتفاضه اول ، در انتفاضه دوم و سوم ، باز فلسطینی ها در میدان مقاومت ماندند و با سنگ به جنگ موشک رفتند .
گذر زمان ، ایران را وارد میدان ساخت تجهیزات و موشک کرد . نیروی قدس ، قوی تر شد و با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی ، گام های بلندی را برای تقویت مردم مظلوم فلسطین برداشت .
حزب الله لبنان نیز که در جنگ ۳۳ روزه ، درخشیده بود ، با عزمی راسخ ، وارد گود حمایت از فلسطین شد .
به دستور فرماندهی معظم کل قوا ، دستور مسلح کردن مردم غزه و پس از آن ، دستور مسلح شدن مردم کرانه باختری صادر شد . فلسطینی ، وارد میدان شد و خود ، ساخت سلاح را آموخت و پنهان از دید صهیونیست ها ، کارخانه اسلحه سازی راه انداخت .
امروز ، انتفاضه سنگ ، به انتفاضه موشک تبدیل شده است . در کنار مردم فلسطین ، قدرت موشکی حزب الله نیز به میدان حمایت از فلسطین آمده و پهپادهای حزب الله ، خواب را از چشم سران رژیم غاصب قدس ربوده است .
در یک سال اخیر ، شش حمله موشکی جبهه مقاومت به اسرائیل ، نماد قلعه نفوذ ناپذیر را به سیبل شکست پذیر مبدل ساخت .
هنوز از قدرت موشکی ایران نگفته ایم . قدرتی که قادر است ، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند . این قدرت ، امروز به قدرت موشک نقطه زنی تبدیل شده که می تواند ، دقیقا کاخ صهیونیست ها را هدف قرار دهد . همان قدرتی که پایگاه اسرائیل در اربیل را نشانه گرفت و پشت سران کفر را در تل آویو به لرزه در آورد .
امروز سران صهیونیست جهانی پذیرفته اند که دوران ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷ سپری شده است ، و دوران افول قدرت اسرائیل به شمارش افتاده است .
مرادمان در ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ فرمودند : شما ۲۵ سال آینده را ، اصولا نخواهید دید و به فضل الهی ، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت .
امروز ، پس از گذشت ۷ سال از آن روز ، صهیونیست ها به این نتیجه رسیده اند که روز موعود ، نزدیک تر از ۱۸ سال آینده است .
صهیونیست ها هیچ امیدی به حمایت امریکا و اروپا از خود ندارند . آنان بر این باورند که قدرت ایالات متحده نیز رو به افول است . چه این که امریکا یی ها هم معتقدند ، اسرائیلی که مانند سگ تازی ، در مسیر خواسته امریکایی ها به هر سو می پرید ، امروز سگ پیری است که برای زنده ماندنش باید هزینه داد !!
مقاومت نتیجه داده است . روز نابودی اسرائیل نزدیک است . روز آزادی قدس شریف فرا می رسد . ملت فلسطین به خانه خود برمی گردد . حکومت مردمی فلسطین شکل می پذیرد .
این روزها ، درست روز محاکمه سران کفر جهانی است . همه غاصبان و حامیان آنان باید به پشت میز محاکمه بیایند .
دوران ظلم به مردم مظلوم فلسطین ، رو به پایان است . اسرائیل سقوط می کند . نظم جهانی امریکایی فرو می ریزد . نظمی جدیدی در حال شکل گیری است . نظمی که در آن جمهوری اسلامی ایران ، سهم عمده ای دارد .
نظام‌ مردمی ایران ، مقدمات شکل گیری حکومت مردمی فلسطین را رقم می زند و به زودی ، نماز جماعت مسلمانان جهان در قدس شریف پا می گیرد .
دیروز ، رزمندگانمان بر پشت لباس خود نگاشتند : راه قدس از کربلا می گذرد .
فرمانده شهید سپاه قدس ، چهل سال در این مسیر جنگید . کربلا را از شر صدام و صدامیان ، با یاران ابومهدی آزاد کرد . خون خود را در این راه ریخت ، و امروز هم پیمانان او مقدمات ظفر قدس را مهیا می کنند ؛ تا در آینده ای نزدیک ، نماز عشق را در فلسطین پیروز اقامه نمایند .
این درست همان باوری است که حاکمان صهیون هم انتظارش را می کشند و چاره ای جز تن دادن به اراده الهی ندارند . خدا اراده کرده است که ظالمان را نابود کند : ان الباطل کان ذهوقا .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha