پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست استاندار خوزستان با حجت الاسلام آقاتهرانی

حوزه/ خلیلیان، با اشاره به افزایش امید در بین مردم در دولت سیزدهم، گفت: شبکه فاضلاب اهواز نیز مشکلات زیادی داشت و در برخی نقاط پس‌زدگی فاضلاب مردم را آزار می‌داد که کار اصلاح آن در حدود ۱۸۰ نقطه و در راستای طرح اصلی آغاز و مشکل بسیاری از نقاط حل شد و آسفالت نوارهای حفاری نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در نشست با حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش امید در بین مردم در دولت سیزدهم، اظهارداشت: برخی پروژه‌ها در خوزستان سال‌ها غیرفعال بود که با همکاری دستگاه‌ها و تلاش و پیگیری دوباره فعال شدند.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته بیشتر پروژه‌های خوزستان به‌صورت ترک تشریفات مناقصه بودند که مفاسد و رانت اقتصادی را به دنبال داشت؛ ازاین‌رو جلوی این نوع مناقصات به‌جز مواقع ضروری گرفته شد.

استاندار خوزستان، ادامه داد: کشت صنعت هفت‌تپه در دولت گذشته تعطیل و در حال از بین رفتن بود که با تلاش بسیار ظرف مدت چندماه معوقات کارکنان پرداخت شد، تعمیر و بازسازی کارخانه در دست اقدام قرار گرفت و امور شرکت به روال عادی برگشت.

خلیلیان، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، گفت: به دنبال سفر رئیس‌جمهور به خوزستان در اوایل شروع به کار دولت سیزدهم، پروژه‌های مهم استان که در سال‌های متمادی غیرفعال و یا روند کندی داشتند دسته‌بندی شدند و به‌عنوان مصوبه سفر دولت به تصویب رسیدند که حاصل آن‌ها تصویب مصوباتی به ارزش ۳۶۰ هزار میلیارد ریال بود.

استاندار خوزستان افزود: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال نیز برای توسعه سرمایه‌گذاری، ۷۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای حمایت از تولید داخل و بخشی نیز برای ازدواج جوانان به خوزستان اختصاص یافت.

وی در پایان گفت: شبکه فاضلاب اهواز نیز مشکلات زیادی داشت و در برخی نقاط پس‌زدگی فاضلاب مردم را آزار می‌داد که کار اصلاح آن در حدود ۱۸۰ نقطه و در راستای طرح اصلی آغاز و مشکل بسیاری از نقاط حل شد و آسفالت نوارهای حفاری نیز در حال انجام است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha