چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تبریز

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خبرنگاران را افسران جنگ نرم خواند و گفت: اگر افسران جنگ نرم می‌خواهند موفق باشند، لازم است که از نظر علمی پیشرفت کنند و مطالبه گری صحیح را نیز آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، سرهنگ الیاس گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی، اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی در برگزاری جشنواره ابوذر قدم‌های مثبتی برداشته و حضور عزیزان فعال در جشنواره بی‌نظیر بوده است.

گل محمدزاده ضمن اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش آفرین بوده و در جهت دهی مسائل، کمک حال هستند، افزود: اینکه آثار اصحاب رسانه فعال استان در سطح کشور مقام آورده، اتفاق مبارک و قابل تقدیری است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان آینه، مسائل جامعه را انعکاس می‌دهند و در همین راستا جشنواره ابوذر لازم است هنر و هنرمندان انقلابی را معرفی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه در بحث گام دوم انقلاب، نقش اول با جوانان است، گفت: حضور فعال جوانان به واسطه فعالیت‌های معنوی و علمی در جامعه امکان پذیر است و در همین راستا ضروری است به دنبال تربیت نیروی جوان انقلابی باشیم.

وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم خواند و خاطر نشان کرد: اگر افسران جنگ نرم می‌خواهند موفق باشند، لازم است که از نظر علمی پیشرفت کنند و مطالبه گری صحیح را نیز آموزش ببینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha