جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمان امام

حوزه/ رزمایش همدلی و احسان به منظور حمایت از خانواده زندانیان با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، عصر امروز رزمایش همدلی و احسان به منظور حمایت از خانواده زندانیان با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه استان، مدیرکل اداره زندان‌های استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم ضمن تشریح رسالت‌های اجتماعی این ستاد، اظهار داشت: این دومین سال پیاپی است که مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری اداره کل زندان‌ها، اقدام به حمایت از خانواده مددجویان این اداره می‌کنند.

وی گفت: طبق تفاهم نامه جدید، حمایت‌های ستاد در سه حوزه معیشتی، اشتغال و سلامت خواهد بود و امروز نیز تعداد ۲۵۰ بسته توسط بنیاد احسان به خانواده زندانیان غیر عمد اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پویشی سراسری با عنوان برکت همدلی با مشارکت برنامه عصر جدید و اپلیکیشن هفت هشتاد در حال برگزاری است و هر مقدار که طی این پویش جمع آوری شود، مجموعه بنیاد برکت دو برابر آن را جهت اشتغال خانواده این زندانیان، مشارکت خواهد داشت.

منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص هدف حمایت‌های دستگاه قضایی از زندانیان، اظهار کرد: دلیل کاری که در دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها برای زندانیان انجام می‌شود، رسیدن به شاخص‌های اصلی که در سند تحول قضایی تحت عنوان اصلاح و تربیت نامگذاری شده، می‌باشد که بدون توجه به خانواده آنان این موضوع تحقق پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه اظهار کرد: اگر زندانی دغدغه خانواده را داشته باشد نمی‌تواند در فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و فرهنگی زندان، به درستی شرکت کند.

وی گفت: محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در تمام زندان‌های استان برگزار شده است.

گفتنی است طی تفاهم نامه در سال گذشته، تعداد ۳۵ نفر از زندانیان مالی غیر عمد با حمایت ستاد اجرایی آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند و امسال هم جهت آزاد سازی زندانیان زیر چهل میلیون تومان حمایت‌های خوبی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha