شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پرداخت فطریه و کفاره

حوزه/ رئیس پلیس فتای قم، گفت: کاربران دقت داشته باشند هنگام پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکنند و فطریه و کفاره خود را به نهادهای معتبر پرداخت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ علی موالی گفت: کاربران دقت داشته باشند هنگام پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکنند و فطریه و کفاره خود را به نهادهای معتبر پرداخت نمایند.

رئیس پلیس فتای قم، افزود: کاربرانی که قصد دارند از طریق فضای مجازی، فطریه یا کفاره روزه خود را پرداخت کنند، ضمن هوشیاری حتما از طریق شرکت‌ها و مؤسسات شناخته شده در کشور که اسامی آن‌ها توسط رسانه ملی اعلام می‌شود، اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان به هیچ وجه بر روی لینک‌هایی که از منابع ناشناس به عنوان خیریه ارسال می‌گردد، کلیک نکنند توصیه کرد: شهروندان از پرداخت نذورات در سایت‌های نامعتبر و حساب‌های شخصی افراد خودداری کنند.

موالی بیان داشت: هموطنان مراقب تماس‌ها و پیام‌های تلفنی که افراد سودجو به بهانه جمع آوری فطریه و کفاره به آن‌ها ارسال می‌کنند، باشند تا در دام شیادان نیفتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر افراد با صفحاتی که به نظرشان جعلی هستند برخورد کردند، مراتب را از طریق شماره تماس مرکز امداد و فوریت های سایبری استان بشماره ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha